Soome-Ruovesi


1.päev

Tallinn läksime kella 6.40 rongiga. Issi ei viitsinud mind järjekordselt ära viia (vähemalt tuli pühapäeval järgi), ütle, et ta on hommikuti väsinud ja paneb siis puusse. Ta andis mulle takso raha, aga ma ei raatsinud seda kulutada, vaid läksin jala. Rongis toimus õppimisklubi-minul ajalugu, lilil kunstiajalugu ja Triinul geo+füüsika. Sadamasse läksime trammiga (vist oli nii). Putkast ei saanud pileteid osta ja nii me liliga sõitsime vanadega, minul 5.- veel:D Sadamas sai vell natuke istutud ennem kui laeva saime. Alguses oli täitsa rahulik, kuid hiljm väljas tekil väikeste fotosessiooni tehes (lahtised meil ikka:P) hakkas laev nii rappuma, et tuigerdasime seal ringi. Viiimase pooltunni istusime rahulikult, välja arvata see, et kõigil oli rämedalt paha.

Helsingi oli juba hästi laheda toolideasetusega vastas. Ruovesisse sõitsime migi 4 tundi.

kaldun korraks teemast kõrvale. Värsked uudised, üks mutike äsja rammis oma autoge elekstriposti maja ees, räme pauk käis, kõik on elus ja teved. Tgasi tulles. Kohepeal pidime eel loosi tegema ja mina ja lili saime koos olla. Triinu oli ühe toreda tüdruku nimega Saara juures. Sama bussijuhi juures me olimegi, ta tütar illikuku (ei mäleta õiget nime:D) käis ka võimlemas. Peres oli vel poeg Kalle, kes oli kogu aeg arvutis, väike nunnu tüdruk ja keegi vist veel. Samal õhtul läksime veel saali trenni tegema. Uskuge või mitte seal ei olnud vaipu. Juba esimesest trennist läksid põlved ja varbad siniseks:( Me õpetasime neile shakarooni:D Õhtul käisime seal kodus saunas, nad küsisid ka, kas me oleme varem saunas käinudXD Saun oli üllatavalt valgusküllane:P Oma vahel suhtlesime enamjaolt inglise keeles, kuigi nad rääkisid meiega suht palju soome keeles ja ma sain isegi aruXD Lõpuks ma rääkisin ka nendega eesti keelesDX Õhtul näitasime internetist veel võimlemisvideosid.


2. päev

Hommikul sõime putru ja võileiba. Muideks piim on soome keeles maito ja keefir piim;) 10 oli jälle trenn, kus õpetasime jälle sahkarooni. Pärsast seda läksime külapeale, poode oli üksikud ja need olid ka suht mõtetud. Ostsime putkast jäätist. Müüaks oli sama tsikk, kes meiega Helsingist samas bussis tagasi sõitis. Edasi läksime järveäärde, kus oli hüppetorn ja tegime seal veits pilte:D
Kodus saime söögiks suppi ja siis läksime kohe edasi jalutama. Nägime mingit vesiliiva, mis nagu kees kogu aega. Loodus on seal ikka täiega ilus;) Hilla (vaatasin nime järgi;)) ostis meile jäätist, ma võtsin ahjuõuna ja me istusime kail ja sõime. Kell 17 oli esinemine. Soojaks tegime jalkastaadionil muru peal, sest seal oli pehmem:P Mingid haledada skeiterid tõmblesid ka seal. Esinemine läks täitsa hästi, kolmekesi ikka:D Pärast seda sõitsime mingisse hästi lahedasse metsamajja järve kaldal. Käisime seal ujumas ja saunas. Vesi oli 11 kraadi. Eriti külm ei olnudki. Pärast sõime salatit ja grillitud vorsti. Õhtul vaatasime eurovisiooni ja hilla isiis tuli ka Eestist tagasi ning ta rääkis meiega veel soome keelesXD Ise oskas inglise keelt ka, nagu mismõttes. Hilla ema pani ka killu maha. Ütles, et kui me liliga oma vahel eesti keeles räägime, siis ta saab liliani mõnest sõnast arua, aga minu tekstist mitte:/:D


3. päev

Hommikuks saime jälle putru koos eestist toodud õunamoosiga:P Liliga tegime ka võileibu kaasa. Tagasisõit Helsingi läks edukalt, Maire õientas jäle Liliga ja rikkus ta tuju:( Sadamasse panime pakid ja läksime siis šoppama. esimesen otsisime üles H ja M firmapoe. Mina ostsin seal šortsid, lili ja triinu särgid. Fortuna H ja M ostsin valge mütsi. Müüa oli täielik gei nagu nii lahe, hästi sõbralik ja selline hullult naiselik, nii lahaXD Poodi otsides kargas üks tsikk teebeale ette ja pani soome keeles pika loba maha, kuni ma ütlesin en puhu suomea ja siis ta ütles free icecreame:D Poest ostsime midagi kodustele, maiustust põhiliselt;) Ja läksime soooja sööki sööma. Lili pani killu maha, kui lollitas, et Maire tuleb:D Sadamasse jõudsime enne teisi ja ma eemaldasi oma läätsed. Laevas võitis Ilona kasiinoautomaadiga 20 eurot ja Evelin 10:-O Rikkad mutid nüüd;)
Tallinnas võtsime takso bussijaama, läks mingi 88.-, partnerkaardiga maksta ei saanud:D Mina, Lilian; Helina ja Triin jõudsime 19.30 bussile. Seal olime jälle ainukesed laterdajad, lili bussipinginaaber oli päris süvenenud meie juttuXD Ja nii see reis mööduski.

Esmaspäeval oli siis ajaloo arvestus, väga raske ei olnud, aga ma kirjutasin kuidagi hästi kaua, et Pütsa muutus juba väga kärsituks. Ma sain 5 jeee, 2 punkti kaotasin ainult. Veel tegin mata tööd järgi. Kodus sai mul päevitamisest kõrini ja niitsin terve aia ära. Oi ma olen ikka nii tubli:) Käed on ainult nüüd rakkus ja valusad:( Lilian sai ka kunsti arvestuse 4, Triinut ei tea.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝