Emadepäeva jooks!


See nädal on möödunud flöödiharjutamise täheall. Uskuge või mitte, kuid ainult 2 korda käisin trennis ja siis ka lihtsalt Triinuga jooksime, ok pärast natsa venitasime ka:D Täna oli siis Ühispanga Tartu jooksumaraton Elvas. Alguses jooksime kõik koos-Mina, Lili ja Triin, kuid mingi poolel distantsil ma loobusin kõndimisest ja asusin Liisat jälitama. Kokkuvõttes oli päris hea aeg 56min ja vist 23sek. Ma olin lõpus ikka nii väsinud, et oleksin otsad andnud, kuid miski kept me going:D Esimene asjana finišis viskasin kohe siruli ja oh seda imet, jälle prügikasti juurde, meil on vist mingi tõmme:X Siiamaani on jalad nats kahtlased. Vist pingutasin veits üle, kuigi me olime ikka nats valmistunud, aga tegelt on ju 10km meiele lihtsalt soojendus enne trenni:P Ja me saime esimesed medalid sel hooajal ehk siis, hooaeg o tegelt läbi juba, aga vahet pole, wipii.

Täna on ka emadepäev, aga ma olen nii hõivatud oma harjutamisega, et jah, häbi tunnistada, ma ei ole midagi emmele kinkinud, kui välja arvata apelsin, mille lihtsalt köögist võtsin:D

Kolmapäeval käisime Treffneri näidendeid ka vaatamas. Tahaks ka hullult näidelda, aga jah. Triin oli super ja üldse olid minu meelest kõik näitlejad hästi tublid ja näidendid originaalselt lahendatud. Vahepeal tundsin ennast küll lollina, sest ei saanud nende nö intelligentsetest naljadest aru:D Ah jaa, Lilianil ja Helenil oli vägev naljahoog või hoopiski näljahoog, punkt.

Eile oli sümfoneti proov. Ma mängin lõpetasmisel koos Liisiga ühte Hispaania tantsu orkestri saatega. Veits võssa läks esimene proov, aga no pole hullu. Ma olen nats ikka arenenud ka, sest saan nootidele rohkem pihta, muidu ma teesklesin ainult, et oh ma oskan mängida:D Jälle on mitu asja kust ma tahaksin osa võtta ühel ja samal ajal, siis kui ma kreekas olen, läheb orkester Saaremaale-saaks ometi aega kloonida;)

Ma oleksin äärepealt unustanud mainida, et on leitud mulle Kreekas perekond. See tuli täitsa üllatusena missugune (oildi järgi oli ema kül nats tibi-blondeeritud juuksed), aga no mida rohkem teistmoodi, seda suurem kogemus või kuidas?! Veel on peres 13 tsikk, 11 ja 16 aastased poisid. Ma loodan, et see vanem poiss on juba 17 või kohe saab, sest ma ei tahaks kõige vanem olla:D

Aga nüüd kõlab üleskutse: Teisipäeval kell11 hoidke kõik pöidlad pihus ja kui saab siis ka varbad, sest siis on flöödi lõpueksam.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝