Eksammm...

Eile oligi minu 10 aasta töö hindamine ehk siis flöödis lõpueksam. Alguses olin ma ikka suht pabinas, luksusin flööt jms:D, kuid õnneks sain ruttu enesekindluse tagasi ja edasi läks hästi. Peale sonaati tegin väikse pausi ka, kuid ma ei teadnud kaua võib olla seal ja siis tuli õps ja ütles, et kuule nii kaua ka tegelt ei võiXD Ah jaa, veits vett jõin ka vahepeal:P Terve mängimise aja jõlitasin klaveri ratast:D Ja see direktor filmis ka, tahaks näha juba, vist edvistasin liiga palju:D
Kui juba jutt lõpetamise peale läks, siis täna ostsin viimased asjad kleidi juurde. elu on kallis ja valik nigel, kuid sain ikkagi parimad:D
Eile oli füsa töö ajal veel üks selline intsident, et meil krissuga oli ringi pindala valemi asemel ümbermööt leidud ja õps töö ajal teavitas veel, et kellel on ühesugused lollid vead saavad 1 ja järgi teha ei saa:( Kohe kui see selgus, läksime õpsile seda ütlema, kuid ta kül eriti positiivselt meelestatud ei olnud. Õps pani meile siiski tänase tunni selgusega 3ed, kuid pinnis küll, kes kelle pealt maha vaatas, kuid me ei vaatanud kummagi pealt. Looddame, et ta hinnet ära ei muuda, muid oleks s*** lugu.
Kirjanduse tund oli ka väga naljaks. Me mängisime miljonimängu oma tehtud küsimustele, ma võitsin tarkade klubi (õigemini öeldes targa=krissu klubi) abiga 4000.-:D oleks rokemgi saanud, aga no lasin teistel ka mängida:D Pidin ka ühe küsimus- Kus piirkonnas esineb Y-kromosoomi mutatsioone?-ette lugema, aga ma ei suutnud, mul oli selline naeruhoog, et hoia ja keela, pika pingutamise peale suutsin lõpuks küsimuse ja vastusevariandid kokku veerida, aga suht hull oli ikkaXDXDXD Keemia töö pean 5 saama, kõik marss palvetama;):D
Ja oh seda imet, Maire teeb meil Soome reisi välja, huvitav kas oma raha eest. Asja kehv külg on see, et samal nädalavahetusel on veel terassikontsert ja pean jälle vabandama ja ära ütlema:( Kuid Soome ikka läheks ju=)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝