Minu sünna=)

Kõigepealt siis tänasest päevast. Nüüd ma olengi 17 ja enam kunagi ei saa 16 olla-nuuks. Esimest korda olid emmel pandud küünlad tordile (7 tükki:D, ütles, et ma nii kui nii tahan noorem olla, aga rautselt ei viitsinud lihtsalt rohkem toppida) ja ma mõtlesin 5 minutit mida soovida, aga ikka tuli mingi suht mõttetu:P Ah jaa, ma sain veel orhidee ka;) Bussijaamas võtsid mind vastu Heleni kaart ja Liliani "arbuus" (ananass), hiljem lisandusid Triinu megahea šokolaadikook, Laura lilled, mis lendasid tagasitulle koos prügikastiga mõned trepiastmed allapoole:D ja siis veel Helina ja Jula šokolaadid. Ai ma lähen nüüd küll paksuks+ veel maire mentosXD
Alguses sebisime endal ejälle mingi tühja rõivistu, aga hiljem kahjuks peksti sealt välja-jõusaal neil seal-no jah siis. Keegi ei viitsinud võistelda nagu alati, kuid oh seda imet, me saime isegi finaali, kuid nendele narvapepudele ikka jäime alla-oh jumalus küll:( Väiksed said 1. koha nagu alati- tahaks ka kunagi:D peale väikest šoverit läksime treditsioonilisele Papa Pizza retkele. Esiteks ei saanud lili jäätisekokteili, sest jäätis oli otsas, siis oli vets rikkis- et nagu mis mõttes?:-peale fantaasia pizza suhu toppimist läksime tagasi spordihalli vetsu ja Triinu kooki sööma. Enna bussi käisime veel poes jäätis, lili-triin oma 69 ja Laura traditsioonilisi müntoni natukene-aega-aegunud-aga-odavaid pastille ostama. Bussis litsusime irnudes kõige taha ja hiljem Triinu sebis meie ette ka ühtedelt meestelt kohad temale ja Laurale. Ja oi-oi nalja oli ikka nabani, meid ei vaadatud ikka üldse kahtlaselt, olime suht ainukesed, kes seal bussis üldse häält tegid. Aitähh veel kõigile teistele, kes mind meeles pidasid ja ka neile, kes lihtsalt minu peale mõtlesid:D Hästi tore oli ikka tegelt, sport võitiss jälle, nagu Laura armastab öeldaXD

Ja nüüd siis Imre sünnast. Tegelt ma ei olnud üldse külaliste nimekirjas, aga no Martini kaudu olin siiski oodatd:D Ma ei teadnud, kas minna või mitte, aga midagi paremat ka ei olnud tha ja ma siis hellasin lilile, et ta kaasa võtta. Algul helen blokkis, ga me veensime ta ümber-muhh ise olid ka pärast õnnelik, et ikka tulidXD Läksime (loe jooksie) 4-le, kus Lili kohtas oma bestikat:P Enne Vahi tarre jõudmist hüppasime statoilist ka läbi ja võtsime väikse kingi ka ikka. Tuiskasime siis sünnale sisse, õnnitlesime Imre ära, suht esimest korda näost näkku nägime:D Potsatasime siis lauataha ja hakkasime sööma (täpsemalt veits napsutama). Tutvusime mõne uuega vist Lauri ja üks naljaks veel, helen jõi jooki, sest jook on jookXD Pärast sai tantsutuurid ka üles võetud ja kohutuslikud piksid ka tehtud:P Üks oli veel mingi Tormi (laulge nüüd). Umbes 12 läksime ära, tegime ühe metsapeatuse, jõudsime Shamili maja juurde, kust suubusime mööda Tammetõru tänavaid Martin olen-ratta-turva kõrval. Heleni saatsiem õe juurde ja siis päast viis lahke Matu õde, meid liliga koju, ma sain veel natuke korstnatega ka ühes autos istudaXD Ja see ongi ilfinito.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝