rannahooaeg avatud:D


Täna sai siis lili, heleni ja samoga rannas oldud. Kaks ullikest käisid ka ujumas:D Päike võtab täiega hästi, kahjuks ei saanud seda täiel rinnal ära kasutada, sets olin liisuga linnas, kuid see eest kuulsin tema huvitavaid pirojutte, mis jätkusid natuke aega tagasi telefonis. Ai Liisu, sa oled nii hukas meil ikka:D Sai ka veel üle pika aja Selveris käidud ja sünnaks vaarika-kodujuustu torti ostetud. St. emme ostis. Kui asi juba sünna peale läks siis ma sain endale pika otssimise peale kella valitud, mis muutub iga hetkega aina armsamaks. Ma olen ikka nii otsustusvimetu, ei oska midagi valida, nagu kaalude tähtkujus juba sündinudXD

Kui asi juba natuke liisu juurde läks, siis ma sain temaga ka teisipäeval kokku. Nii vahele ütlemiseks, Liile ette mängides läks mul täitsa hästi, loodan et eksamil läheb veel paremini;) Tagasi, tal oli mingi uus sõber ka kaasas, "keda ta ei pidanud üldse tundma". Istusime siis nii sama Annelinnas ja rääkisime tolle Ipodi sõbra Siimu maja taga. Minu trennikott veti ära ja siis pidin pool tundi tagasi nuruma. Ai ma vihkan seda. Lõpuks kui Liisule sai hapukoor ostetud, saatis see tüüp-vist mingi Margus oli-mind koju. Erit kahtlane oli, õnneks kandis seda sama trennikotti tingimusel, et annab esimese küsimise peale tagasi:D

Kolmapäev läks rahulikult. Jälle oli mõnus ilm. Etades läksin ära, et Kultuurkapitaliga lepingut sõlmida, kui ma pika otsimise peale maja lõpuks üles leidsin, siis oli uks lukus. Tahtsin ka kirja saata, aga margiputkas oli inventuur:D Normaalne siis. Tmps, krissu, marite ja Marga panid ka etadest pausi ning tulid linna. Alguses me mõtlesime (loe nad) minna pirole, aga seal oli suitsukonisid täis ja nii me läksime kaupsiparki päävitama:P Mataks jäime hiljaks, kunas teepeal ostsime vanast kaupsist saiakesed kõhtu.

1. mail taheti randa minna, kuid kui mina sinna jõudsin, siis oli asi päevitamisest kaugel, sest päike oli pilvetaga. Tegime siis Imrele sünna kaardi, mis tuli väga geniaalne nagu alati:D Järgmine kord siis täpsemalt sünnast, sest Martin tahab arvuti:( Hoiame siis homseks eestikateks pöialt. Üldse ei ole sünna tunnet ja appike viimane õhtu 16 aastasena, nii kurb:(:( ja lõpuks:D

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝