Musakooli lõpetamine=)


Flöödi lõpueksami sain ma 9, juhuu. Eilne päev algas päris kiirelt. Ilm oli vihmane. 10 pidi Ales olema. Helen ei saanud võistelda, sest tal oli selg väga valus. Maris tegi tema asemel. Helinal oli lihas nats ära tõmmatud. Kava läks natuke metsapoole. Rikkusin viimase tasakaalu ära. Teistel läks ka veel midagi sassi, ühesõnaga tohutult madal hinne. Teist katset polnud aega teha. Saime 3 koha-oh ooo:D Keegi ei läinud autasustamisele, meie nimed vist loeti valjult etteXD

Kontserdimajja jõudsin proovi lõpuks karmi meigi ja saja kotiga. Ma ei oska seda Hispaania tantsu rütmi, ka esinemisel panin rütmist välja, õpetaja ütles, et see oli kohutav. ja veel see käesurumine. Õpetajale vihjasin juba oma trenniskäimisest. Soolopalas läks ka 2 kohta nats sassi, kuid öeldi, et ei saadud aru:D Õpetajale kinkisin tassi, millel oli tema nimi ja flöödimängija pilt. Tegin luuletuse:

Ood Oksanale!

Õpetaja Oksana on väga tore

ja ta ei ole üldsegi kole.

Rütmitunnetus on mul puhas kaks,

kombeks tal lajatada minu õlale laks, laks.

Kui mul midagi välja ei tule,

siis ta ütleb "o gocpadi" (selle kirjutasin valestiXD) kohe.

(Häälestamises olen ma koba

ja suust ajan puhast loba.)

Äkki otsa sai ta antud šokolaad,

kuid teda meenutama jääb mašoorne helilaad.


Olen suht kindel, et ta ei saanud nendest eesti keelsetest konstektidest aru. Lõpusöömingul ei korraldanud selle aastased lõpetajad midagi. Shakespearis oli veel väike Helina koos oma emaga, kes soovisid mulle ka õnne. Triin, Lili, Helen ja laura suutsid ka kontserdi lõpuni istuda. Nad plaksutasid nii kõvasti, et jap-minu fänclub nagu Kelli ja Liisi ütlesidXD Mina ja Liisi jäime sinna viimasteks. Ta üritas minud portreed joonistada, kuid nats vanainimene oli sealXDXDXD Roosid praegu minu toas vaasis närbuvad, kuid ilusad on nad küll. Kõigile meeldis mu kleit ka-juhuu:D


Laupäeval esinesime Ging Upil koos kahe lindivehkjast poiss"baleriinidega" Vanemuise kontserdimajas. Mina tulin nats hiljem ja ei saanud siis kuidagi sisse, kuni üks veits alkoholi järgi haisev mees mind ametikäigust sisse lasi. Seal saime RedBulli-üks jäi mul eile A. Le. Coqi:D tooli alla. Veits ebaviisakad olime nende palvluse ajal. Esinemise vastukajad on olnud äärmiselt positiivsed;) Me suutsime 6 kesi minu tõstet isegi tehaXD

Reede käisin Liliga kaasas kriisis sünnal. Eriti mark oli, eiteks mind ei olnud ametlikult kutsutuks ja teiseks ei tundnud ma teda päev varem Eedenis ära:D Sünnal oli täitsa tore. Kui me sinna läksime siis Jürgen oli veits juba vintis ja tahtis meie maasikaid hävitada. Kristjan?-vist oli tema nimi, oli suht kaine kogu aeg, ei tahtnud meil õlut juua:D Timo ja Andi olid ka seal; viimane + lili, pole paha:D Sain ka teistel pähe teha telekamängudes, muhahaaXD Üks oli püsti hull, teine krooniline sääreväristaja. Et siis sealolijatest mõned. Lili tuli ööseks minu juurde ja siis hommikul startisme 10 trenni:D Täitsa tore sünna oli, nagu Lilian ütles:P

Nüüd on lõpuks tulnud aeg asuda ajaloo kallale, ma endiselt imestan, miks ma selle just üleminekueksamiks valisin:D


Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝