lihasvalu!

Vaimne treening

Täna üriasin printida. Läksin ostsin siis ühe naela eest printimiskaardi, kus oli 6 lehte peal. On ikka probleeme selle tehnikaga. Ma panin alguses oma kaardi masinasse, mis ei töötanud ja siis ei saanud seda enam sealt kätte. Üks tädi tuli kääridega appi ja sain kätte. Siis kasutasin teist printerit ja sealt oli keegi printimise režiimi kasutanud ja nii printisin mingeid random loengu slaide oma krediidi eest. Läksin jälle alla, sain oma krediidi tagasi. Kolmandal katsel ei jõudnud ma oma failigi avada, kui jälle selle loengu slaidid hakkasid tulema. Ja nii jälle tädi appi, kuid mul jäigi printimata, sest vaja loengusse minna.
Just tegin teise katse pearaamatukogus printida - ei õnnestunud, enne mind sai paber otsa ja kui üks pilukas paberi sisse pani, ikka ei töötanud. Kuid sain nüüd teada, et mu üliõpilaspileti kaardil on 24 naela krediiti. Mulle on vist printimisneedus peale pantud.

Muidu ikka õpin ka siin. Enamjaolt tegelen lugemisega. Pean vist esialgsete andmete kohaselt 6 esseed kirjutama, et arvestuse saaksin. 3 neist juba novembri keskpaigaks.

Täna käis meil siin UCLis Stand-up economist USAst loengut pidamas. Kõik loengud võiksid nii naljakad olla. Kahju ainult, et ma osadest naljadest aru ei saanud - siit tulebki minu ja paljude UCLikate vahes sisse, ma ei ole palju erialast kirjandust lugenud ning see tõttu ei tea ma apelsiininaljadest.
Kel huvi, tsekake tema blogi või youtubi videosid. Ma filmisin ka natsa, kuid ei ole jõudnud seda üles laadida. Huviav, kui ma ta saitidele viitan, kas ta näeb ka seda :D

http://www.standupeconomist.com/
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VVp8UGjECt4&noredirect=1 (soovitan ka kommentaare lugeda, mille üle ta ise ka nalja tegi)

Hetkel istun UCLi pearaamatukogu Law osakonnas, mis näeb välja selline (ma ei viitsi ise pilti teha hetkel :D) http://www.flickr.com/photos/hanxiwu/5951195262/, kuid avastasin siiski, et mul mac, kuid ma ei viitsi ilusat nägu teha, nii, et sellepärast sall :D See raamatukogu peaks vist kogu aeg olema 24h lahti - mõni öö võiks ära katsetada!


Usun, et vaimse treeningu alla võib lugeda minu ühikas asuvate pesumasinate ja kuivatite kasutamist, millega ma üks päev tegelesin. Minu hirm, et 2 naelase pesupesemise hinna sisse ei lähe pesupulber, mille peab ise muretsem (ja arvata on, et ma seda ei ole teinud) ja nii paningi pesumasina käima ilma. Poisike, kelle käest ma abi küsisin, oli küll veits imestunud näoga. Kuid puhtaks nad said - vb eelmise kasutaja jääkidest :D Edasi siis kuivatisse. Käivitamine on lihtne. Kuid mingi sisetunne õtles, et asi ei ole ikka õige ja siis ma avastasin, et olin riided pannud ühte kuivatisse ja raha teise. Õnneks sai lihtsalt õigesse kuivatisse riided ümber tõsta. Vahepeal ma käisin ka Hyde pargis jooksmas. Ilm oli küll kehva, kuid park on päris suur.

Füüsiline treening

Möödunud nädal sai rohem füüsilist trenni, kui vaimset. Nimelt siin selline dance society 24h show tanstijate katsed. Ma siis mõtlesin ka sealt läbi hüpata. Proovisin siis nalja pärast kõhutantsu alguses. Siis hüppasin ka streeti (kuigi ma päris täpselt ei teadnud, mis stiil see on). Käisin ka contemporarys, mis vb meenutab kõige rohkem võimlemist ja oleks minu oskustele vastav olnud. Katsed kestsid siis 1h, alguses tehti nats koos sooja ja siis õpetati 1minutiline kava ning siis pidi väikestes gruppides esitama. Contemporaris algas kava kohe vasaku jala tõstmisega (ma paremajalgne) ja mu ees oli mingi mega lahtine jaapanlanna - vist mingi baleriin :D Kuid jah, mis seal salata, valituks sain kõhutantsu :D [demet  läpaka aku saab tühjaks ja mul pole laadijat kaasas, peab ühikasse minema - nuuks, siin nii mõnna õhkkond]
No nii, tagasi. Vahepeal käsin ka poes. Siin muideks iseteenindavad elektroonilised kassad. Täitsa mugav isegi, kui sa ainult paar asja ostad.


Ma ei tea, kas kõhutantsu kohapealt sai määravaks, mu USAst hangitud kõhupekk või ainuke blondiin olek, kuid nii ma veetsin terve nädalavahetuse kõhutantsu tansides. Idee oli siis selles, et koerograafidele anti laupäeva hommikul muusika (3min) ja neil oli 24h aega, et kava mõelda ja siis meie pidime selle selgeks saama. Esinemine toimus eile ehk siis pühapäeva õhtul. Uskuge või mitte, kuid mu kõhulihased valutavad kõhutantsust. Ma küll jätsin mainimata, et ma pole mitte kunagi kõhutantsu õppinud ja siis kui midagi teisiti tegin (või tegelikult ei osanud), siis oli hea öelda, et meil seal Eestis nii õpetati :D Terminitest ei jaganud ma muffigi.
Selline nägi välja siis meie armas trupike. Neiu, kellel silmad kinni on, ta oli siis koreograaf.
Siit saate vaadata mõndade teiste kavade videosid:

http://www.youtube.com/watch?v=-ltslzGRIVw&feature=g-upl
http://www.youtube.com/watch?v=e1MjxpkZKgw&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=qVLhDbzrADI&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=XxdGd_oZ5Jg&feature=BFa&list=PLzlYvM600cUvGlMhipygSXkvW5ad5QDjr
http://www.youtube.com/watch?v=nu-eJEQnEVk&feature=BFa&list=PLzlYvM600cUvGlMhipygSXkvW5ad5QDjr
http://www.youtube.com/watch?v=-yZ2DP982MY&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=hjnC6Bp1KbY&feature=plcp

Spordivaldkonnast siis veel sain järele proovitud parkouri (kes ei tea, siis on tegemist tänaval kivilt kivile hüppamise ja seintest üles ronimise ja muidu nn vabaliikumisega). Üllataval kombel ma ei olnudki ainuke tüdruk. Kaks aasia tsikki oli ka. Toimus see siis kusagil suvalises kohas majade vahel. Sõitsime sinna metrooga. Alguses oli soojendus - mis oli ikka päris hull: kätekõverdused igat pidi, sprintimised jne ühesõnaga olid mul kõik lihased juba enne päris asja omadega läbi. Siis jagati meid kolme gruppi. Muidugi enamik ei olnud kordagi teinud. Siis üritati ikkagi, et no kes võimelnud või muid sporte harrastanud. Nii sattusingi nn kõige tugevamasse gruppi :D Esimese asjana pidime ennast kusagilt seinast üles vinnama (videos olen mina see tsikk, kes ei saa sellega hakkama, tegelikult sain küll, kuid seda vis ei filmitud :D). Rõhutaks veelkord, et mul olid lihased juba enne seda läbi. Siis pidime üle parrikaadi hüppama ja siis ühelt parrikaadilt teisele. Ja lõpus oli venitus. See peatreener oli ikka päris lahtine mees, hark spagaat oli peaaegu maas :D

Näide viimasest harjutusest. Ja neil selline reegel ka, et tuleb ainult päkkade peal joosta, maanduda ja siis tehti nii, et kui kannad maha panid, siis pidi 10 kätekõverdust tegema ja kujutate ette, mind sunniti kätekõverdusi tegema :D

Ja video:
http://www.youtube.com/watch?v=snJdjo6Stk0&feature=plcp
Ma ei teagi, kas ühineda sellega või mitte. Suht kurnav füüsiliselt. Mu lihased valutasid 4 päeva pärast treeningut :D

Lihasvalu leevenduseks käisin ka joogas. Treener oli mees ja täiega lahe. Täitsa mõnus oli, kuigi rahvast oli palju ja ruumi vähe. Pidime seal kõik koos lõpus nn lõõgastumise ajal kordame - Im beuatiful, Im loveably jne :D

Ja siis kõige naljakam oli reede õhtu. Tahtsime Stellaga jooksma minna, olime juba riides, kuid siis tuli mõte, et vaataks selle taekwondoo või kungfuu või ma ei teagi mis trenni ära. Nimelt on meie ühika all võimla, kus toimuvad treeningud. Mõeldud ja läksimegi kohale. Mõtlesime küll, et kaua ta ikka kestab, tavaliselt siin trennid 1, max 1,5h, kuid lõpuks olime seal 2,5 tundi. Kui ma alguses mõtlesin, et tegemist on nn lihtsalt tühjalt kätega õhku peksmisega, siis ma ikka rängalt eksisin. Ma arvan, et selle aja peale kokku tegime küll vähemalt 100 kätekõverdust, sest iga kord, kui keegi oma käed võitlusasendist kõrvale lasi või jäi mingit korraldust tegema hiljaks, siis pidid kõik 10 kätekõverdust tegema. Alguses oligi lihtsalt õhku tagumisega tegemist, kuid siis võtsime paari. Ma alguses olin Stellaga, kuid siis vist saadi aru, et pole ikka hea mõte naised omavahel, nad ei julge üksteist lüüa ja naersime ka muidugi kogu aeg, kui kätekõverdusi pidime tegema (topelt lihastöö :D), sest see lihtsalt nii koomiline õhkkond. Ja siis saingi endal piluka paariliseks. Nii, kes saab nüüd ausalt kätt tõsta ja öelda, e ta on pilusilmaga kakelnud - võidelnud? No tunni lõpuks oli küll juba peksukoti tunne. Ta alguses ei julgenud üldse lüüa ja kogu aeg vabandas, kuid tegelikult ei olnud valus, kui õigesse kohta lüüa.

Õhtul jäi veel aega ka edasijõudnute ballett järele proovida. Alguses mõtlesin küll, et kes see tropp ikka siin balletiga reede õhtu tegeleb, kuid mu üllatus oli suur, kui nägi päris palju inimesi ja puha sukpükstes ja trikoodega ehk baleriinivarustuses ja veel mehi???!!! Midagi hullult keerulist me ei teinud,  kuid ikka päris baleriine oli mõnna jälgida :D Ja arvake ära, mis soost treener oli - loomulikult mees :D Siin on ikka kõik vastu pidi.

Sellega vist siis füüsiline aktiivsus piirdus eelmine nädal.

Vaba aeg
Hariduslikum vabaaja sisustus oli kolmapäeval Earst and Youngi (investment banking firm) presentatsioonil nende kontoris - hoones. Asukoht oli ikka päris normaalne - Themesi kaldal Tower Bridgei juures. Hoone oli ka suht kobe - pläsku küll selleni ei küündi. Tegemist ei olnud lihtsalt söö-joo-räägi tüüpi üritusega, vaid nad ikka harisid ka meid natsa (kuidas small talki teha, kuidas intervjuudeks valmistuda ja panganduse valdkonnas ka). Nüüd ma tean vähemalt, kuidas inimese nimesid paremini meelde jätta (suvine treening ikka ei anna tulemusi) ja siin lihtsalt tutvud nii paljude inimestega sellistel üritustel.
Ma panin endale UK cv kokku, sest siin oli võimalus lasta kellegil üle kontrollida. Siin ikka selline konkurents, kui sa peaksid kusagile tööle või praktikale saama. Kuid kui keegi peaks tahtma kandideerida investment bankingkusse, siis CV vormi võib leida siit (USAs versioon, nii et võib nats muuta, kuid kindlasti mitte rohkem kui 1 lk):
http://www.mergersandinquisitions.com/investment-banking-resume-university-student/

Esmaspäeva õhtul toimus Economics and Finance society pub quiz. Ma õnneks olin ühes tiimis päris tarkadega, sest ma vb teadsin ainult 1 küsimuse vastust, kuigi tegemist oli erinevate elu valdkondadega (sport, kuulsuse, UCL, London). Muidugi ei puudunud ka tasuta alkohol, mis siinse elukalliduse juures on alati teretulnud :D Videost saate vb rohkem aimu õhkkonnast ja siis ka ühest küsimusest:


Reede tegime Michelliga siis sellise investeeringu, et otsustasime minna sama societiga lugemisnädala ajal Barcelonasse. Ryanair tuli lennupiletitega vastu ja society poolt oli majutus 60 naela. Pole paha!....

Laupäeva õhtul külastasin siis üht teist ühikat Camdon townis, ehk UCLi peahoonest 39 mintsa jalutuskäigu kaugusel. jumal tänatud, et mul ainult 5 mintsa. Sai siis mõne uue joomis-kaardimängu selgeks õpitud. Et mul meelest ei läheks siis, kirjutan siia ka. Igal mängijal on 3 kaarti, mida võib korra vaadata ja siis meelde jätta, sest lõpus tuleb õiges järjekorras ümber pöörata. Kaartidest on laual kujund. Iga reaga peab järjest rohkem jooma. Kaarte pööratakse järge mööda ümber ja mängija, kellel on see kaart ütleb, kes joob. Kui sa ei usu, siis teine peab sulle näitama, kui valetad siis pead ise topelt jooma, kui mitte, siis peab sinu ohver topelt jooma. Saime teada, et ka siin on selline eeskiri või seadus, et pärast teatud kellaaega ei müüda enam alkot ;( Sain vähemalt Eestit veits reklaamida, sest koos Kanadast ja Belgiast pärit seltsilistega oli nende üllatus küll suur, kui nad kuulsid, kui suur Eesti elanikkond on ja wikipeediast said naerda ka, kuidas see iga aastaga trastiliselt väheneb :D


Pühapäeval pärast pekiraputamist läksin oma koreograafi - kutsume teda siis Anjaks - sööma goodge st. Veel oli üks täiega ils tsikk (või no kõvast vaeva näinud enda riietamisega), kes õpib London School of Economist ja siis ta poiss, kes on pärit kusagilt sealt idast. Hiinakas siis sihiks. Täitsa hea söök oli. Pärast seda tantsjate aftekalt ühte kohalikku pubisse. Ma ei mäletagi, kas ma olen ükski pühapäeva õhtu nii hullult tantsinud :D Tantsijal ja lihtsalt klubi on ikka vahe sees. Seal tõmmati siis pidu käima nii, et purjus britid ka ühinesid meie dance battleiga :D Kahjuks ikka panti südaöösel kinni. Ukse juures saime veel vestlust aretatud kaha tüübiga Kingsist, kes hetkel sõjaväes vmt ja said siin nädalavahetusel juua (5 pm saati :D) Kui kuulsid, et ma Eestist, siis kohe neilt väide, et Eesti mehed pidavad väga koledad olema?! - Ma ei teagi nüüd, igas rahva hulgas on omad pärlid ja siis nn lihvimata teemandid :D Kuid jah, sellise mõttega siis lõpetame, tänan kõiki, kes suutsid mu novelli lõpuni lugeda ;)

Lõpetuseks siis ka üks pilt eelmisest laupäevast!




Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙