huviringide otsingul

Nii, minu blogi ajaarvamine lõppes vist siis kolmapäeval. Kõigepealt kustutan vana võla ja panen siia üles lingi, kus võite näha minu ühikatuba giid Marie juhatusel: http://youtu.be/41UZZNW-LXo
Neljapäeva hommikul mõtlesin varakult sammud ülikooli poole seada, et ennast ruttu erinevatesse huviringidesse ära regada, kuid siin kodus kohtasin koristajatädi tolmuimeajaga. Ma ei saanud jätta juhust kasutamata ja imeda tolm oma toa põrandalt ära, sest siin on vaipkate.

Lõunaks seadsin siis sammud Welcome Fairile, mis kujutab endast 2 päeva kestavat üritust, kus kõigil UCL üliõpilastel on võimalik ennast registreerida erinevatesse huviringidesse, proovida ja küsida igasuguseid küsimusi ning loomulikult tasuta stuffi ka saada. Nagu Intelectica, kuid palju rohkem inimesi ja kõik seisavad ilusti järjekorras. Ja neid huviringe on ikka jõhkralt palju - 100 tuleb äkki ära, igasugused spordialad, ususektid, huvid, meelelahutus jne. Kohal olid ka kõik muud asutused, kes jagasid erinevaid flaiereid, kui kirjutasid oma andmed nende läpakatesse või ipadidesse üles. Ma siis proovisin seal kahe päeva jooksul järgi, mis asi on netball, sõudeergomeeter (palju läbid 1 minutiga), lendtaldrik (ka spordiala), lumelaua immitaator (nagu elektrooliline pull, mis võib sind seljast ära visata).  Siinnsed klubid pingutavad ikka, et liikmeid juurde saada, küll tasuta söögi, joogi ja muidugi peod on tähtsal kohal ehks siis nn social life. Konkurents on siin kõva klubide vahel, mis seal parata. Osadel klubidel on tegelikult päris nimekad sponsorid ka taga, kes toetavad rahaliselt. Mõne klubiga liitumise eest ei pea midagi maksma, teiste eest mingi sümboolse summa, mis katab terve aasta ja on max 15 naela. Lava peal siis esinesid erinevad huviringid. Kahjuks nägin ainult postitanstu lõppu. Dance society oli päris huvitav, kuid eks ma kirjuta neist lähemalt, kui olen ära proovinud. Järgmised 2 nädalat ongi mõeldud erinevate huviringide proovimiseks - saab olema kiire, et kõiki või no neid, mis ma valisin, ära proovida, kõigiga nii kui nii ei jõua liituda. Videos on siis näha seda jõhkrat järjekorda ;)



Käisin siis ka jooksmas jälle Regens parkis. See oli ilus nagu alati. Kohtasin seal Stellat, kes oli ka jooksma tulnud. Kord peatusin sealse kaardi ees, et järele vaadata, kus kohas ma paiknen ja siis jäi mu pilk ka infotahvlile, kus oli kirjas, et politsei otsib vägistaja ja sümboolne pilt juures :D Tuleb siis seal pargis joostes mustanahalistest eemale hoida :P Üks mees jooksis seal ka palja jalu.

Neljapäeva õhtul toimus ka minu nn eriala poolt korraldatud filmiõhtu, kus vaadati Good bay, Lenin! Ei puudunud ka tasuta pizza ja karastusjoogid, ega muidu on raske siin õpilasi kohale meelitada. Täiega naljakas film, soovitan kõigile, kes midagi ajaloost jagavad :D Pärast seda suundusime pubisse. Sain teada, et siin ei või taskunuga kaasas kanda, keelatud (ja arvake ära kellel, see kogu aeg kotis on olnud :D)

Reede õhtu oli EFS (economic and financial society) pubi tuur ehk meid jagati kahte gruppi - ida ja lääne London ja vastavalt sellel sõitsime ringse metrooga ja väljusime igas peatuses metroost ja külastasime erinevaid paare. Siin on ikka päris palju pintsaklipslasi, kes lõpetavad oma tööpäeva baaris. Tripp lõppes Kings college baaris, mis on teadagi rivaal. Ma ei saanud kahjuks lõpuni jääda, sest olin ennast lubanud vabatahlikuks - The Big London Night walkile. Videos on siis kajastus katkend algussõnadest ja kuidas rahvahulk välja nägi.



See kujutas siis endast 23.30 algavat 20km pikkust jalutuskäiku läbi londoni öiste tänavate. Kaaslaseks oli mulle teine vabatahlik Hiinast. Me  pidime osavõtjatega koos kõndima ja neil silma peal hoidma. Mis sest, et me kumki olime Londonis olnud vähem kui 2 nädalat ja ei teadnud neid tänavaid isegi niigi hästi :D Vahepeal olid ka 5 peatumiskohta teatud vahemaa tagant, kus sai teed, kohvi, kakaod ja midagi kõhukinnitust. Meie jõudsime finishisse 5 läbi hommikul. Seal sai siis endale medali kaela ja burgeriga kõhtu kinnitada. Ma kasutasin võimalust ja sain ka tasuta spordimassaaži, mis kulus ikka väga marjaks ära. Reedeöised Londoni tänavad on ikka omaoodi vaatamisväärsus - purjus inimesed, kõrgetel kontsadel koperdavad nappides kleitides naisterahvad, kes ei saa ilmselgelt endaga päris hakkama. Ühed purjus pintsaklipslased karjusid rõõmsalt keset tänavat meile vastu tulles: "Lets take this girls and rape them!" :D Õnneks või kahjuks ei saanud mu hiinlasest sõber aru, mis nad ütlesid XD


Otsustasin siis ikkagi metrooga koju minna, sest pärast 5h kõndismist ei tundunud enam isuäratav vee 1h tagasi koju kõndida.

Arvata on, et laupäeva hommikul kell 7 magama saades ei teinud ma midagi erilist, kuid siiski otsustasin õhtu poole minna riidekappi täiendama. Mis sest, et šoppamistänav on 5 mintsa kaugusel minu ühikast ja mul on nädala sees ka aega - ei ikka otsustan ju järjekordades seismise kasuk ja massides sagida :D

Ja täna siis käisin cheerleaderit proovitreeningul. Täiega lahe oli. Siinsete klubide juures meeldib mulle see, et nad rõhutavad, et sa ei pea olema üldse varem selle alaga tegelenud, vaid lihtsalt tule ja proovi järle. Eesti on pigem vastu pidi, kui sa ikka arvad, et oled piisavalt osav, siis tule kohale. Esimese mõtte valguse olid kohale tulnud palju selliseid, kes ei olnud elu see, midagi sinna poolegi teinud, kuid üllatus küll, nii mõnigi sai suht hästi hakkama. Peatreener oli mees, kes oli kohe vaimustuse minu Gamecocki särgist, mida kandsin, soovitas ka järgmine kord seda kanda ja arvata on, et ma sain tema silmis sama nime endale juba :D Alguses tegime siis natuke tavalisi soojendusharjutusi. Sii tireleid, käte peal seisu ja siis - davai nüüd kõik tagurbidi flippi tegema - hahaha. No tegelikult nii mõnigi tegelikult oskaski uutest, kes USAst tulnud nt või üks mees, kes oli kunagi võimelnud. Ah jaa, ka mehed on cheerleaderid ;) Teine osa, siis olid tõsted. Põhiline on ikka tehnika, kuidas sa kedagi üles tõstad. Pärast seda oli siis veits tantsulisem osa, kuid ikka cheerleaderitele omaste jäikade liigutustega. Üldkokkuvõttes jäin väga rahule. Ennem ei lastud muidu saaligi, kui sul olid kõik ehted eemaldatu (vahet pole missugused kõrvarüngad või sõrmused sul olid, kõik pidi eemaldama ja õige kah tegelikult). Päris hea treener oli, kui suutis tegelikult 3 tunniga kõigile erineva tasemega olijatele cheerleadingu põhitõed selgeks teha ;)

Pärast seda läksin siis koos ühe taanlasest tüdruku siinse muusikali tantsjate osade katsetel. Meid oli seal umbes 10 ümber. Alguses tegime koos sooja (muideks sarnased asjad, mida Elina meiega tavailselt soojendusel teeb, kui muusika käib). Siis õppisime ühte kava. Täitsa keeruline oli ikka nii lühikese ajaga kava meelde jätta, sets pärast esinesime sellele tädile gruppide kaupa. Liigutused ei käinud mulle küll üle jõu, kuid päris jõhker kiirus oli taga. Siis tuli välja, et kui me tahame paremat osa saada, siis peaksime läbima ka näitlemise ja laulmise katsed - mis seal ikka, elus tuleb kõike proovida, kuigi ma ei pea ennast just kõige paremaks soololauljaks, mis sest, et olend muusikakooli lõpetanud ja nii mõneski heas kooris laulnud.

Alguses tegime kaasa ka tansimise osa, seekord oli kava veits lihtsam ja lühem. Pärast seda tuli näitlemine. Muusikalideks siis - How to succeed in business without really trying it! or Kiss from the bat women! Näitlemises pidime paarides harjutama ühte dialoogi ja siis ette kandma. Kuna Stella ka sattus juhuslikult sinna minuga ühte gruppi ja kohtuni küsis, et kas keegi vene aktsenti oskab teha ja loomulikult olime me kaks päris hästi sellega kursis. Teised rahvused nii kui nii arvavad, et eesti keel on suht sama, mis vene keel ja seega ei pea me ju aktsendiga nii pingutama - jee right ;)

Ning mu lemmik - laulmine. Alguse ma mõtlesin, et teen midagi naljaka, kus ei pea eriti laulma ja panin paberile kirja Southwestern - "Knock on the door!" ehk siis üks raamatumüüjate suvistes hommikuergutustest, kuid siis ikka mõtlesin, et mis seal ikka, peaks rohkem laulu võtma. Nii ma siis kohapeal laulsin neile põdral maja ja siis tõlkisin hiljem inglise keelte. Neil paistis see meeldivat, eriti vokaalne polnud, kuid vahet pole :D Jälle ühe kogemuse võrra rikkam. Osad olid küll sinna tulnud päris elu ja surma peale ning olid elu paanikas!

Homme siis esimene koolipäev - jeeee!!!! :D

Comments

Paula Laula said…
Hah! Seda videot vaadates eeldan, et sinu juures väga crashhida ei saa :D
Kui, siis laua all või selle rõdu peal, kuhu ei saa :D:D:D

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝