Kõht on täis!

Hariv!

Käin ikka hoolega loengutes. Midagi väga uut ei olegi. Minu austraallasest õppejõud tundis ainult üks päev pulgas ehk osutuskepist puudus, aga kuna siin kogu aeg sajab, siis vihmavari ajas ka asja ära.
Mul oli see nädal ka esimene Soviet and Russian Foreign policy tutorial, mis osutus isegi päris huvitavaks. Kui ma väga suud laht ei tee seminarides, sest ma ei saa eriti täpselt nendest küsimustest aru, mida küsitakse (mõne õppejõu aktsendiga ei ole veel ära harjunud) ja teemast päris mööda ka ei taha vastat ju :D Aga jah, päris põnev on Vene välispoliitikat arutada, kui ühes seminari rühmas on naiivne venelane, kaitsev ukrainlane, erapooletud ameeriklased, Two and Half Mani vaatav Lõuna-Ameeriklane, lepitav inglane ja irooniline eestlane ehk siis mina. Jutt jõudis otsapidi isegi pronkssõdurini ja seda mitte minu suu läbi.
Haridusliku poole peat oli meil siin võimalik kuulata Simon Brooksi, kes on Euroopa investeerimispanga asepresident. Rääkis meile siin veits rohelistel teemadel. Kolmapäeval toimus Morgan and Stanley kompanii presentatsioon ja networking British Museumis ehk siis eelpool nimetatud firma oli ära bookinud terveks õhtuks muuseumi, kus oli kokku vist mingi 100 ringis tudengeid UCList ja siis vist mõnest teisest Londoni ülikoolidest. Alguses siis väike presentatsioon ja siis sai Egiptuse saalis nende töötajaid erinevatest osakondadest küsitleda, ning loomulikult tasuta juua ja näkse süüa. Ühe Dominikaani vabariigist pärit töötaja mainis, et ta on ainult toredaid inimesi Eestist kohanud ja siis ma mainisin, et asi on vb selles, et ta pole Eestis käinud (no offence) ja selle peale oleks ta äärepealt endale joogi kurku tõmmanud, Ma küll ei leia, et see just väga vaimukas nali oleks olnud.
Ja hariduslik pool jätkub Robert Rogersi kuulamisega, kes on House of Commonsi liige. Avatud loeng toimus Big Beni juurest üle tee olevas hoones, mis on mõeldud erinevate komiteede aruteludeks. No sisse sinna pärist iga meest ei lasta. Kontroll oli nagu lennujaamas, tehti ka pilti ja siis said oma pildiga kaelakaardi. Sai siis natuke Briti parlamendi tegevusest teada. Selline habemik siis:
http://www.parliament.uk/about/mps-and-lords/principal/clerk-commons/

Sealt tagasi kõndides jäi ühe spaniku kootud soni minu vihmavarju külge ja lendas ta peast ära. Milline täpne ajastus.

Energiakulutus

Ma ei mäleta, kas ma oma eelmises postituses mainisin, et Hyde pargis joostes sõitis vist keegi tähtis nina, arvatavati kuninglik, oma tõlla, limude ja politsei saatel sealt läbi. Ja muidugi i puudunud ka kahtlane turist, kes minu kõrval kaasa tahtis joosta. Ma ostsin siin endale ühe kleidi ja iga kord, kui ma seda kannan, siis kõik annetusi koguvad inimesed tulevad minuga rääkima ja nii ka eelmine kolmapäev. Vist mingi sõnumiga nälgivatele aafriklastele. Alguses tahavad ikka sidet luua ja mees kohkus päris ära, kui ma küsisin kohe - How can I help you? Ja seda oli ikka eriti mõnus küsida, kuna suvel oli vastu pidi, minult küsiti nii :D
Ja siis liitusin ka meditatsiooni ja jooga klubiga siin. Täiega lahe oli meditatsioon, vähemalt ühe reaalse väljanägemisega munga tunnis. Ta jalad olid nagu makaroonid ja riided nagu päris (üleni oranžides hilpudes). Alguses rääkis nats lihtsalt meditatsioonist ja siis mediteerisime 10 minta. Täiega raske on ikka oma mõtteid suunata ja see istumisasend ka mulle just eriti mugav ei olnud. Teine tund oli ilma laheda mungata. See oli juba veits liiga hipilik minu jaoks. Juba seltskonnas oli üks lõngus kitarriga, kes muidugi rääkis päris diipi juttu (Poolast), kuid ma karda, et kui sellistega palju kokku puutun, siis võin ära keerata. Igastahes siis seal lõngus mängis kitari ja me laulsime mantrat (teate küll neid halekrišnasid Eestis, midagi taolist nägi välja) :D
Ja siis olid jälle mingi show jaoks siin tntsukatsed, millest ma väga rääkida ei taha, sest mind jälle ei valitud normaalsetesse asjadess, ok kõige normimatesse ma ei kandideerinud, kuid ikkagi. Tegelt parem ongi, ma ei viitsiks seal nende contemporaris mingi videomängu immiteerivalt käes hoida. Ühte asja, mis ma neilt siin õppinud olen, siis kõik peab olema täpselt muusikasse loetud ja tantsitud. Nõustun kahe käega, kuid soojenduse ajal tekitab küll suure küsimärgi, et miks ma pean ootama õiget kohta, kui muusika just sai otsa ??? Nalja viluks ja aja parajaks tegemiseks tegin katseid ka Salsasse ja arvata on, et ma ei ole kunagi tantsinud, mu partner ka mitte nii, et olime samas paadis :D Ilmselgelt saavad võimlejad ikka kõigega hakkama - breik, hip-hop, jazz, cheerleading, parkour, contemporary, ballet ...
Ja siis täna ostsin endale siinse jõusaali kuukaardi, sest osad tantsutrennid ja cheerleading toimub jõusaali ruumide nii, et odavam on kaart osta, kui iga kord maksta. Täiega mõnna jõusaal, saad vändata või steppida või lidil joosta-kõndida ja samal ajal 5 erinevast plasma telerist erinevaid saateid vaadata, kuid peab ette vaatlik olema, et samal ajal lindilt maha ei lendaks :D
Ja siis oli täna ka 3h cheerleaderite trenni, lõpus saime ikka päris hoolega kõhulihaseid pumbatud. Tegime täna lugemise peale šuukasid ehk harkhüppeid ja demet, see ikka päris raske, kui mingi elu kiirelt pead tegema. Treener ka valmistub siin vist vaikselt jõuludeks, sets tal habe ajamata :D Kui keegi tahab midagi lihtsat õppida:
http://www.youtube.com/watch?v=rC8RZ-3Ee8U&feature=share

Kultuurset
Eile käisime Michelliga siis ka Londonit uudistama. Kõndisime Big Beni juurde. Kuidagi kahtlaselt palju politseinike oli British Museumi juures. Alguses mõtlesin, et äkki siin ongi iga ndl nii, kuid siis märkasime, et streik toimub. Tšekake videot:



















Ja kes ametlikust väljaandest lugeda tahab:

http://www.ft.com/cms/s/0/de695ee6-1a9c-11e2-b480-00144feabdc0.html#axzz29x1N4h71


Meile loomulikult sobis, sest liiklus oli kinni pantud ja saime ilusti auto teepeal kõndida ja pilte teha Big Beniga, kui muidu on raskusi head positsiooni saada.


Streik toimus vist valitsuse kärbete vastu ametiühingute poolt. House of Parlament ja peaministri nn töökodu oli parrikaadiga igaks juhuks kaitstud ja politseid igal pool ees. No turistidel oli vähemalt hea iga politseiga siis pilti teha :D Vaatasime üle ka Buckingham Palacei ja sealsed pargid.
 Ka sai rikkurite šopingutänavale jala tõsta ja window šoppingut teha ja neid 30 tuhande naelasesi Rolexi käekelli tšekata. 

Chrisiga lõunatamist võib ka vist kultuurseks tegevuseks lugeda ;)
Ja siis pealkirja juurde. Käisin just pubi voucheit kulutamas ehk kui ostad joogi, siis saad hamburgeri ja friikad (ärge kujutage endale siin Maci toitu ette, parem ikka :D

Ja Paula rõõmuks olen endiselt ühes tükis ja rohkem ei ole plaanis erinevaid sporte siin järele proovida ;D Ja kui mõni vabatahtlik taha minu asemel esseeid kirjutada, siis palun võtke ühendust. Ktegooriad siis Russian foreign policy, international trade, british politics, entrepreneurship. Esimestel on suurem valikuvõimalus ;D

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙