7. nädal

Hei!

See nädal sai sitaks palju rattaga sõidetud, sest ma olin suht maakohas, mitte kõige hullem, midagi ela taolist. nägin kilpkonna tee peal ja krabilised jooksid üle tee. Koeri oli ka siin kõigil vähemalt 100 ja siis ei kuule midagi, mida emad mulle vastu ütlevad. Sai päris mõnalt vihma ka vahest ja ma kollektisin endale püksirihma, et ma eii laeks ringi püksid poole taguotsa peal. Sain endale ka vihmakeebi. Müügi poole pealt oli tsipake parem kui eelmine nädal, kuid saan paremini - tahan rohkem. Jõgede ääres on lahedad majad, kõik panevad seal skuutritega ringi nagu vihmametsa jõed. Täna tegi Elo klient meile kõigile mäki hommikussöögid välja. Ma ajan siin kõvasti nahks, sest eelmine põhapäev sai veits nahks põletatud. Kunagi lõbustasin ennast batuudi peal hüpates või mõne klaverit klimberdades natsa ;) Sellel nädalal nägin kahte lesbi peret. Ma küsisin temalt, millega ta husbend tegeleb ja ta vastas mulle, et mu girlfriend on hetkel töötu ;) Mulle meeldivad mustad, nad annavad süüa. See nädal sain ka esimese homeschoolery ja sain ka treilerpargis tsillitud. Nägin ka ühte tsiiliiderit saltot tegemas ja ta ütles, et harjutas patuudi peal. Järgmiine nädal lähen siis uute linna tööle ja teen siis kõvasti tööd ja üritan aeglasemalt rääkida, sest nad ei saa minust vahest üldse aru :D Olge siis mõnusad ja pange mõnnalt pidu, tervitan kõiki, kes mu blogi loevad ja tervitamist vajavad,

Parimat, kallistan,
Marie =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙