6. nädal

No nii, pool suve ongi läbi! Täna käiime laevaga saarel ja ma sain päris mõnnalt päikest ja olen veits punane, loodan, et homseks läheb paremaks ;) Tagasitulles hakkas kõvat padukat ka tulma. See nädal sain mõni päv ka kõvasti vihma ja kollektisin peredelt nii sokke :D Kahjuks mul ei tulnud issi nädal ära, kuid see eest oli see nii minu issilik nädal, sest ma lõpetasin nädala maal - lehmad ja muidu vähem asustatud :D Mind visati Pascagoulast välja, kuna mul e nädalastti olnud permitti ja seda on suht võimatu saada :D ja nii ma läksingi maale :P Ah jaa, mulle annetati see nädal ka 400 dollarit. Üks pere ei olnud ise raamatutest nii huvitatud, kuid tahtsid mulle raha anda, kui nii siis nii :D See nädal sai ka veits hispaania peredega räägitud ja oma hispaania keel praktiseeritud:P Ühe mu kliendi nimi oli ka Marie :D Paljud pakuva, et ma olen Prantsusmaalt :P Järgmisest nädalast luban ma hakkata kõvasti tööle, mida ma olen teiele siin juba iga nädal lubanud. Rõõm oli täna Lilianiga rääkida, ma kahjuks ei jõudnud teistele helistada, no pole hullu, kunagi teine kord! Ilmad on siin ikka päris palavad, kui päike paistab, kuid ikkagi parem kui vihma sajab - siis ma kannan tavaliselt prügikotti, kuid muidu olen läbimärg, kuid ilm on soe. Täna sain rannas ka joostud ;) Politsei on mulle siin taksot ka mänginud ehk ma küsisin neilt eile küüti ja neil nii kui niii ei olnud parasjagu midagi paremat teha ;)
Järgmine nädal pingutan siis rohkem, et minu learning curve ikka tõusu poole läheks ;) Olge te siis mõnusad ja elage mulle kaasa :D
Adjoos amigoos,
tervitan-kallistan kõiki,
Marie =)
läks

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙