5. nädal

Hei! Juba 5 nädalat siin vastu peetud, pole paha :D
See nädal oli päris tegus. Ma küll ei saanud rohkem kliente kui eelmine nädal, kuid see-eest nägin täiega lahedadid peresid. Ühel mehel oli kodus iguaan ja see oli ikka päris jube :D Ma sattusin ka juhuse läbi ühe preestri ukse taha, kes oli ka kunagi 40+ aastat tagasi käinud sw raamatuid müümas;) Nädal oli ikka päris palav. Laupäeval sadas ja siis ma olin ikka märg ka. Küsisin iga ema käest sokke ja sain nii oma kossid kuivaks :D Süüa sai ikka ka see nädal päris hästi. Kord läksin uksest sisse ja siis isa küsis - sa süüa tahad - jaa :D Ega ma näljas ei ole, kuid sooja toitu on ikka hea nädala sees saada:P Üks pere, kes ostis, neil oli 10 last - täitsa lahe oli ikka neile kõigile raamatuid näidata ja neid kaasata. Üks vanaema kasvatas oma lapselapsi ja tal oli kodus täiega palju kelli. Mõni on siin ikka päris sillas, kui kuuleb, et ma olen Euroopast. Põhiliselt arvatakse, et ma olen Saksamaalt või Rootsist, kuid mõni ikka teab ka Eestit ka. Ühega sain isegi nats vene keelt rääkida, ta õpib ülikoolis seda ja oli hiljuti paaar nädalat Venemaal - oh seda rõõmu :D Ma unustasin ühe oma sample raamatu üks hommik ühe pere juurde ja avastasin seda ühe ema juures ja siis näitasin lihtsalt slikkide pealt ja siis ta ostis just selle raamatu :D Nägin ka ühte homeschooler peret, kes põhimõtte pärast ei taha, et nende lapsed õpiksid raamatutest - elukogemus on põhiline nende jaoks :D Õhtuti on pered mind koju sõidutanud, sest enamikel on siin sellised laev-autod ja nii olen ma aega säästnud. Täna sain siis vahukoorekoogiga näkku, juuksed on ikka koos. Meil oli selline võistlus roommatide vahel ehk kumb istub rohkem emadega maha ja mina kaotasin :( tegelt suht mõnus oli - hea virsiku kook oli :D
Järgmine nädal on siis pühendumisnädal ja ma siis valin selleks oma armsa issi, kes aitab alati teisi ja ma siis töötan täie tambiga, et ma jõuaksin võimalikult paljudele peredele anda võimalust raamatuid osta, kuid põhiline on ikka tunda tööst rõõmu ja nautida seda mida teen, kuid siiski võiks vähem aega peredega tsättida :D Armast vennaraasu, kes mind on suutnud välja kannatada, ma ka ei unusta :D
Lili, ma töötasin 16. juuli sinu nimel ehk kui mu kliendid alt ära ei hüppa, siis saab midagi põnevat kõigiga ette võtta ;)
Olge siis mõnusad ja kui mõnele peaks veel mõni kahtlane nr helistama, siis ärge kartke seda vastu võtta, see ei ol mingi neeger, vaid hoopis mina :D Vastaja ei pea maksma ;)

Olge mõnusad, kallistan kõiki soovijaid.
Teie armas Marie =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙