4. nadal

hei there! seekord kirjutan ma usa lapakaga, milles ei ole tapitahti nii, et veel kohutavam voib teil lugeda olla :) See nadal laks siis jalle paremini kui eelmine. Kokku sain 24 klienti, kuid oleksin saanud paremini, kui ma ei oleks nii palju peredega nii sama tsillinud. Muusin 230 uhikut. Uks paev oli isegi 7 klienti. Loodan, et jargmine nadal laheb veel paremini. Siin on endiselt vaga palav. Eile ohtul kell21 uksele koputades nagin, et kraadiklaas naiab 31 kraadi. Ma ei taha teada palju siin veel nadalasees on ja augustis ja septebris pidi veel plavam olema :D Laheb ponevaks. Uks ohtu viimases majas olles ei suutnud ma enam keelduda pudelist ollest, kuna terve paev mulle juba kogu aeg pakuti seda :D Onneks ma olin orderi juba ara kirjutanud ja uks ema lubas mind autoga koju viia ja mida ta ka tegi ning andis pizzat kaasa. See nadal soin ma jalle suhteliselt hoolega, kuid jargmiseks nadalaks lubasin ma Taavile, et ma voin alles viimases majas suua kusida :D Uhe kliendi sain nii, et kuulsin, et keegi on kodus, kui keegi uksele ei tulnud ja siis ma lasin kella nii kaua, kuni keegi sees narvi laks ja ta isegi ostis mult midagi :D Paevad on ikka samasugused, kui saab rohkem sit-downe, siis on sisukam paev voi hommik. Taitsa johker on ikka 14 tundi tootada, kui ei kurda. Ma olen siin mitu paeva juba sama sonksiga olnud. Uks paev oli mul taheke ninaotsas ja teine paev posel. Ma sain ka ema auhinna ara - wipiii :) Kuid ma saan veel paremini! Ma tahtsin tana monele siin helistada ka, kuid ma ei maletanud numbreid peast, ehk jargmine puhapaev, ma loodan, et te vaga ei pahanda, et ma teiega suhelnud ei ole, mottes ikka teiega. Uks paev laksin uksele ja sealne pereisa ules, et ta ema on samal ajal Tallinnas EL asjadega. Jargmine nadal on ellinoriga voistlus, kumb saab rohkem sit-downe, kes kaotab, see saab koogiga nakku nii, et tuleb pingutada. Veel luban ma teile, et jargmine nadal tootan ma veel effektiivsemalt ja nii,et ma ei peaks suve lopus kahetsema, et annaksin endast 120% kogu aeg. Eile ohtul kaisin ma jooksmas ka ja see pere, kelle ratas mul hetkel on, juures kaisin ma basseinis paljalt ujumas, suht monna oli :D Nad olid jalle veits viskised :) Pole motet muretseda nad toredad inimesed. Tana sain jalle autoga kihutatud. Et siis hoidke poialt ja ma rugan teie nimel siin, no enda nimel ka, ma loodan, et teil seal sama ponev kui mul siin ehk mitte ponevam :D
Olge monusad ja moelge minule (sorri, vaike ego),
Kallistan,
Marie =)
NB! Jargmine nadal tuleb veel parem kui see, annanendast parima selle nimel!

Comments

pully said…
Unustasin mainida, et ma tunnen, et mu haaldus on ka veits muutunud, keel on pehmemaks lainud ja ma sain ka komplimendi, et ma olen pariselus ilusam, kui id peal :D Haal ei ole veel paris tagasi kahjuks veel tulnud :P

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙