3. nädal

kolmas nädal on siis lõppenud. Ma alustan siis tänasest päevast. Mul oli juba enne äratuskella uni läinud, kuid ma ei lubanud endal ennem vetsu minna, kuigi mul on suur häda :D Hommikul käisime kohe poes ja ma ostsin endale ameerika lipuvärvides lipsu, mille panen homme endale ette ja ka karra, mille panen endale ratta ümber. Mulle anti ratas terveks suveks - täiega mõnus ratas, kuigi jalg käib sellel veits raskesti. Siis panime tsekid panka ja ma sain autoga jälle sõita :D Muideks Helen, ma olen sinu üle uhke, et sa load ära tegid ;) Siis sõitsime hostfamily cabrioletiga ringi, täiega vinge oli - elu nagu filmis - soe õhk, tümps, bikiinid ja kõik muu kraam. Käisin siin ka jooksmas ja koputasin ühe õpetaja uksele, kellel teadsin bassein olevat ja käisin seal ujumas. Muidu oleksin vb läinud siis samma vette, kuid sain teada, et siin pidid alligaastorid olema :D Muidu käisime Biloxis ka ujumas.
Tee kindlasti tahate teada, et palju ma siin müün. Mis ma ikka salatsen, ma võin ju öelda oma esialgseid anmeid. Ega need mingi hullult suured ei ole, kuid parem kui mitte midagi ;) See nädal läks jälle nats paremini, ala oli ka natuke jõukam ja müüsin 95 tugevatühikut. (üks ühik on summas 7 dollarit). Üritan ennast palavatel higistel päevadel motiveerida kiiremini töötama kuid suht palav on ikka. See nädal kollektisin ma inimestelt rohkem süüa kui raha :D Päris lahked meil siin. Väike nimekiri, siis mis ma süüa sain: küpsiseid, spordijooke, müslibatoone hästi palju, pizzat, spagtte, muffinieid, cheese cake and sokolaadikook mustikatega ja üks õhtu sain ka siit värskelt püütud grillitud kala - sitaks hea oli. Järgmine nädal üritan vähem söögile keskenduda :D vndata saab ikka päris hoolega, igal hommikul ja õhtul vähemalt 20 mintsa ja muidu ka päev läbi. See nädal nägin ka täiega lahedaid perekondi ja sõbralikke inimesi. On ka neid, kes uksele no interested panevad, kuid savi. Lahe on nähe, et mõned oskavad väärtustada ka educational raamatuid;) Siin on ka ühed koerad, kes mind alati taga ajavad, kui ma nende lähedusest mööda sõidan. Hetkel on mul hääl ka veits ära, vist sellest kuuma-kõlma vahekorrast.
Üks mees teadis eestlasi selle põhjal, et ta vaatab telekast rammumehi. Mulle meeldib täiega ordereid täita ja nii lahe on ka tsekkidega tegeleda. Ma siin sain ka lõpuks ise krediitkaardimaksetega hakkama. Mõned majad on ikka päris vinged siin. Üks klient oli mul ka sõdur Iraagis olnud, kuid ta sai natuke haavata ja saadeti koju. Kohtasin ka kohalikku senatit. Üks highschooler kellele ma raamatuid näitasin oli nii viisakas, et ma pole elu sees nii viisakat inimest näinud. Siinsed noored ei ole just kõige moekamad - sportlikud riided. Enamikel on koertearmeed kodus. Ühel oli ka mingi lumekoer, kes ulgus kodus.
Järgmine nädal luban siis rohkem ja usinamalt töötada, sestt meil siin käimas emme nädal nii, et emme - ma orjan siis sinu nimel siin järgmine nädal, vaatab kuis läheb, äkki ostan sulle midagi ilusat siis :D Teise asjana luban kiiremini edasi liikuda ja mitte nii palju loivata.
Muideks Triin postitas teie kirjad ära, vast varsti saate kätte.
Ma loodan, et teil seal läheb ka täiega hästi ja te võite mulle ka vastu kirjutada fb või kui ma teile varsti kirjad ära saadan, siis seal on ka minu aadress.
Olge siis tublid ja rokkige täiega. Ma nägin, et laulupeol oli täitsa palju rahvast ;)

All the best,
Marie =)

Comments

Paula said…
Ma arvan, et ei maksa põdeda selle söögi-müügi vahekorra üle. Peaasi ju et kõht täis ja katus peakohal. Raamatuid saavad nad poest ka osta aga Eesti tüdrukule süüa jagada - vot seda ei juhtu iga päev! :D
- Paula
pully said…
tanks Paula, sook on jah pohiline. Unustasin mainida, et eile oli kiriku juures charitinadal ja seal sai tasuta purksi ja hotdogi, ma ei jatnud voimalust kasutamatta.:D

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙