Verevi rannapeol!


Plaanis oli jääda telkima ja nii ma ökonoomsuse mõttes pakkisin kõik asjad ilusti kohvrisse, et oleks mugav liigelda. Kuid jah, Eesti kõnniteed on ju veel hullemad kui autoteed. Rongijaamas saime Lilianiga kell 19 kokku. Mul emps viis õnneks autoga ära, muidu oleksin pidanud kärutama sada aastat. Lilian hakkas naerma, kui mind kohvriga nägi, ok ma võisin päris koomiline vaatepilt olleXD Rong sõitis üli aeglaselt ja me oleksime ratastega ka varem kohale jõudnud, vähemalt pilet maksis vähe 14.- õpilasele. Nõos tuli Triin peale. Alguses me mõtlesime telgi püsti lüüa ühte tasulisse kohta ja ajasime seda taga, suht julm oli ikka kärutada - ma ei väsi seda painimastXD Olles kõvasti ringi tatsanud, otsustasime tagasi rongijaama poole minna ja sinna telgi püst lüüa. Algne plaan oli asjad ära peita ja peolt tagasi tulles laager püsti lüüa, kuid otsustasime seda ikka ennem teha, sest pärast ei oleks võib olla enam asju üles leidnud ja väsinud olime ka. Nii panimegi telgi sääskede seltsis püsti paarikümne meetri kaugusele võssa rongijaamast:D Triinu madratsit täis pumbates (ma jõudis oma lollikindla veneaegse disainiga, kuid tänapäeval ostetud madratsi ennem täis puhuda, tegelt tahtsin öelda, et triinu pump oli veits katki:D) tegime neid teate-küll-mis-hääli ( Nii he suppp jneXD) Äkki kuulsime mingit krabinat ja jäime vait.Keegi ei julgenud välja vaadata, sest arvasime, et telki ümbritsevad mingid (kiimas) metsaloomad:D


Olles laagri püsti saanud, läksime ranna poole. Teepeal jõudis üks Kevinike veel nussi norida ja meie keeldumist kuuldes sõimas meid hooradeks? Hoorad on ju need, kes suvalistega seda teevad, harige keegi teda:D Me suutsime isegi nii väikses linnas nagu Elva ringiga randa minnaXD Teepeal nägime ka üht vanaisa aias poisikese kiigule hoogu lükkamas - ega palju puudu ei jäänud, et poiss oleks koos õunapuu oksaga maha käinud. Pileti kontrollimisel pidi koti sisu ka näitama, et oma jooke kaasas ei oleks. Lilianil oli mineraalvesi ja ta viskas selle prügikasti. Mina oleksin küll nii teinud nagu Aerosmithi kontserdil oma kasekese kommide ja pirnidegaXD

Algul nii sama istusime ja jälgisime inimesi. Hiljem läksime tantsimaie. Viskasime koti maha, mis hiljem oli "väheke" liivane, ja tantsisime selle ümber. Natukese aja möödudes ühines meie nagu muuseas üks havairiietes, terava nina ja hästi puhta näonahaga, juuksed veits püsti aetud poiss (Lilian kirjeldas teda nii Helenile), kes oli vait kui sukk. Liliani kõrvalepõike ajal tantsis ta kogemata nii, et kott oli tema jalge vahel (Liliani must läikiv kotike ikka, mitte need- ah ma unustasin ennem mainida, et rannas luges lilian meile kõvasti ette ka Cosmot, oi me saime väga tarkadeks, eriti kellukeste teemalXD) Me Triinuga naersime ja no siis ta märkas seda isegi ja taganes. Ta mingi vend/sugulane/sõber käis veel meie nubreid nurumas, et nagu sõnavõimetule poisile, kes ise ei küsimud? Loomulikult me võõrastele ei jaga:P Liliani hammustati ka:D õrnalt loomulikult;)


Läksime puhkama, kus tülitati meid jälle mõne veits vintis inimese poolt. Läksime tagasi tantsima. Sõnavõimetu sulandus nagu muuseas jälle massi. Tema esimesed sõnad olid oi-oi, kui Triinu juuksed ta nööbi külge jäidXD "Valgepüks" ilmus välja ja hakkas lili taga end hõõritama ja käp...Sõnavõimetu võtti eeskuju ja sättis end Triinu taha. Minu sõbrannade vaated olid anuvad, vaesekesed:D Sõnavõimetu vend... ehk nüüd kosjasobitaja nime all otsis mulle ka paarilise, ma küll veist mainisin ta veidrat teguviisi, kui ta üritas jälle nubrit sebida, vastuseks küsisin hoopis tema oma, mis peale jutuke jäi natuke soiku-ha-ha:D Minu sebitud paariline üritas ka joont ajada, kuid loomulikult ma ei läinud kaasa tema tahaööritamis soovile, oh neid ahvipärdikuid küllXD Selle peale sai tal vist kõrini ja imbus, jumal tänatud, minemaXD Õppige lapsed:D Siis tuli haige musklimehe, tissinaise valimised, millest parem ma ei räägiks (Mida Alice seal tegi?), eriti rõve oli. Kohtusin ka Mari-Liisuaga, kellel oli hiljem näpus...Ai-ai:D Peale "valgepüksi" korraks ära minemist, tõmbasime me ka leevet oma magalasse. Väljas oli täiega külm. Õnneks sain ma kuidagi sõpside abiga telgis läätsed silmast. Telki minek oli ka omaette ooper. Me kartsime, et telgis on:

a.) kohalikud joodikud

b.) metsloomad

c.) telki ei olegi

d.) kõik eelpool mainitud

Õige vastus on variant d, kuid meie hõigete, "Tule välja, me teame küll, et te seal olete" peale keegi ei liigutanud ja telk oli puudumata. Lilil ei olnud madaratsit ja nii pressasime kokku. Täiega külm oli. Ei saanud magada. Minu jaoks laulsid linnud liiga kõvasti. Ikka täiega külm oli. Olime juba enne esimese rongi väljumist ammu asjad kokku kuidagi pannud. Rongis olid venelased. Peale Triinu mahaminemist Nõos, tulid nad meilt mökerdamisvahendeid küsima. Lili andis oma vana silmalaineri. Sodisid sellega oma magavat sõpra. Nad jagunesid headeks ja halbadeks venelasteks nagu lilian neid välimuse järgi liigitas:D Tartus kärutasin mingi 100 aastat oma kohvriga koju ja niii facking külm oli. Kodus korrastasin end veidi ja mõtlesin, et tukastaks veid, kuid magasin mingi 4 tundi, kuni emme lõunakasse kutsus. Autosse võtsin tee kaasa, aga emps sõitis nii hoogsalt, et esimese 10 sekundiga ajasin seda endale peale:D Õnneks kuivas ruttu ära. Tagasi tulles läksin jälle magama, täiega väsinud olin ikka. Kuidgi sundisin ennast 3 tunnipärast jälle üles ajama, tahtsin grillida ikka. Õhtul oli superfinaal, Martin jonnis, et ei taha alla jalkat vaatama minnna, kuigi seis oli 2:1 tema kahjuks, käis oma - teeme su-je-faad peale. Ma ei viitsinud sõdida ja läksin heaga alla.


Kreeka viimane pakk jõudis kohale. Maire rääkis, et seal oli mingi maavärin, mmm huvitav, parimad ei lubagi mul enam minna:D, pidid lennujaamas takistamaXD st. lili plokib kennukit ja läheb hoopis minu asemel:D

2 tunnine trükkimine on lõpule jõudnud. Võiks olla nii nagu Harry Potteris, et võtan mõttelõnga ja panen kaussi, unisatada ju võib;)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝