Millegi lõpp on uue algus ehk...

...kooil lõpp on suvevaheaja algus:D Aika üleminkeeksami sain 5, võib olla olen juba maininud:P Viimane koolinädal oli suht mõtetu, enamus tunde jäid ära ja paljud puudusid ka. Klass läks traditsioonilisele kanuumatkale, kuid mina otsustasin oma vaba kapitali säästa;)
Nädaavahetusel käisin eelorientatsioonil Samblamäe Hostelis, mingi 18km Rakverest oli vist. Juba hommiul läks seikluseks, kui buss läks nii täis, et natuke aege pidi isegi jalgadel seisma. Buss sõitis ka kiirusega 60km tunnis ja Jõgevale jõudsime alles1,5 tunni pärast, kus vahetasime bussi:D Lõpuk loksusime ka Rakvere kohale, kus ootasime teist bussi, mis meid kohale viis. Suht hästi sai seal süüa ja seltskond oli ka hästi sõbralik. Üks oli isegi kunagi rühmvõimlemist teinud VK Meetrumist, Birgit oli ta nimi ja Kätu oli ka Viljandist, temaga lähme koos Kreeka:D Loengut vaheajal harjutasime nats võrkpalli ka:B Muidu räägiti kultuurišokist, kindlustusest ja üldse ette tulevatest muredest. Teemaks oli ka koduigatsus? Ma ei olnudki selle peale mõelnud, aga jah 5 nädalat kodust eemal ei ole ju eriti pikk aeg, saabki kõigist ja kõigest puahata, ok tegelt ma ikka igatsen teid ka-musi, musi. Tagasitulek läks õnneks ladusamalt. Seal hoiatati ka blogisse liiga salajasi asju kirjutamas, nagu nt oh eile olin maani täis ja jõutsin mäluauguga varahommikul koju. Täpsustuseks YFUs on keelatus alkoholi tarbimine ja no reeglitest tuleb kinni pidada, Eesti on nii väike ju:D
Eile oli klubi kevadpidi, kus me tegime hiina kava, ainult koos Mardi (alias Daniel) ja Märdiga. Kõik olid suht naerukrampides ja tänu neile plaksutati ka kõvasti, publikule meeldis, tänks teile:D Tänutäheks kinkisime neile rõngad, mis olid veits väikesed, kuid harjutamiseks parajad, kunagi saate vast ka sasaki omadXD Meil endil läks esimene etsendus suht võssa, teine nats paremini, aga Mairele oli meie rühikus hullult meeldinud:P Helina ja Kertu sundisime mairele kinki ostma ning nad tulidki sellega päris hästi toime, igastahas ei saanud Maire õhtul magamagi jääda - luges raamatut;) Käisime peale esimest etendus Eedeni pannkooke söömas, veit kaugel vaenmuisest, aga pole hulle. Ja minu suitsukana ei olnudki:( Ostsin siis tuunikalaga, söödav, kuid mitte nii hea, kui minu suitsukanake-nuuks, nuuks, nuuks...XD
Peaks hakkama juba kreeka keelt õppima, kuid emps ei ole mulle seda CD lindistanud, muid õpin mingi vale hääldusega sõnu. Kuigi ma kahtlen üldse, kas ma need hieroglüüfid üldse selgeks saan, hullult tahaks nagu. Täna oli trenn, 2,5 tundi kestis. Täitsa mõnus oli kohe, sai kangutada ennast a muidu kurikaid loopida. Jula, ära vingu - saatuse vastu ei saa - me teeme ikka kurikaid ja sina kaXD

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝