Siin siis!

ok, olengi siin. Ma ei viitsi koike detailselt kirjutada, sest muidu need kreeklased ei jouaks ara oodata, nii et ma uritn teha luhidalt ja pealegi ei ole siis tapitahtiXD Ilm on kuum, ega ennem 16 keegi randa ei lahegi, sest on liiga palav. MInu pere on vaga tora. Nad elavad majas mae jalamil ja sealt avaneb ilus vaade. Ainult peretutar oskab inkat, aga ka vigadega. Lapsed on veits ulekaalulised, aga koik ei olegi nii ilusad kui meie:P Noorem poeg on selline kratt natuke ja kuulad kohalikku ja muide rappi. Vanem on rohkem drana lembene, taatab mingis kohvikus ohtul. Ma ei hakka teile tema pilti saatma, sest ta ei ole eriti mingi iludus;) sops oli tal kull nunnu:D Tavaliselt arkan ma mingi kell kumme ja siis soon midagi. OHtul kell kumme lahme valja ja ohtustame mingi sudaoo paiku, kujutad sa ette Triin ja Laura? te kull satuksite siin soomisparadiisi:D Paeval ei taha uldse suua, tegelt ohtul ka ei taha, kuid mind vaadatataks siin muidu imelikult.

Kokku on meid siin 11, 3 eestlast, 7 ameeriklast (uks poiss, anthony oli vist ta nimi) ja 1 turgi tsikk. See ameerika poiss on taitsa kobe (ma tean, et te tahtsite teada milline ta on:D), mehhikost on ta vanaema parit, nii voite arvata kuidas ta valja naeb. Eile ohtu, oigemini oosel kaisime peredea vmt valjas ja uskuge voi mitte, ta ei olnud varem alkoholi joonud:D Ateenas kaisime Akroplises. Seal oli taiega kuum, onneks siin ei ole nii hull. Kmberdasime ka kohvritega metroos. Esimesele metroole ei mahtunud koige taiega peale, sest see oli nii tais:D

Oo ja need kreeka mehed. Kui nad tahavad siis nad vahivad sind ja veel eriti avalikult ning loomulikult piip-piip, kuid noh lili sa ei pea selleks Kreeka tulema, et sellist tahelepanu saada, Eesti autojuhid teevad siis seda niigi. Ah jaa, ma unustasin mainida, et mul ei olegi oma tuba, eile magasin 3 koruselises naris, taiega palav oli, ja tana elutoas diivanil, kus oli palju parem ohk, sest ventilaator oli seal:P Hostmother oli pralineekommidest taiega vaimustuses:D Majas on veel kaks akvaariumi, uks koer ja kass ning kaks papakoid puuris. Tahaks juba taiega kreeka keelt osata::D MIda veel kirjutada?

Ah jaa, vesi on taiega soolane, et ei olegi vaja ennasteriti vees liigutada (midagi sulle helen:D). Taitsa meeldib ohtuti valjas kaia, sest pere teeb valja kogu aeg, nats imelik on, aga mis seal ikka. Mismottes pean mina SMS saatma, kuid sina vastu ei hakka saatma Martin? Uritan uks paev postkontori ka ulesotsida, et kirju teile saata;) Internetis kain siin pereema venna juures. Majas on ka lapakas ja puha, kuid veel ei ole netti sees:P

Olge siis hasti tublid lapsed ja lobutsege palju ning be happy my friends:) Varsti kirjutan jalle, kui saan:P

Comments

Martin said…
No ma ei viitsi su SMS`dele vastata. Siin nagunii midagi erilist ei toimu...loe Postimees Online`st, kui tahad uudiseid teada:P Ja tuleta neile meelde, et täna õhtul on EMi finaal ning uuri, kelle poolt nad on...;) Aga muidu ole tulbi ja lõbutse hästi ning raiska nende raha tublisti...:P

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝