Su-su-suvi!

Eelmine nädalal olid täitsa suvised ilmad. Mul sai isegi päikesest juba kõrini. { Ärge pange siis mu kirjavigu eriti tähele, ma kuulan praegu kreeka ja inglise keele segu ka:P} Esamspäevast neljapäevani käisime trennis. Ei oota, esmaspäeval oli keavadpidu, järelikult teisipäeval oli see mõnus trenn, millest lihased jäid valusaks nii, et hommikul oli selline tunne nagu oleks peksa saanud:D Kolmapäeval mängisid rannas Triin, Lili ja pärast ka Helen võrkpalli. Alguses oli päris naljaks vaadata, kuid pärast hakkas neil juba edenema;) See päev "tutvusime" ka uue sõbraga, kelle nimeks on edaspidi "valgepüks"XD. (Loodan, et ainult asjaosalised saavad sellest aru, muidu olen mingi nõme moor, jah m-tähega ikka:D) Ma käisin veel too (sõna too, pidi vihjama Lõuna-Eesti päritolule, kas tartlased on ka lõunaeestlased?) päev yfu kontoris piletiraha aruannet tegemas. See oli küll mõtetu tähelepanek, kuid ok sai kirja juba.
Neljapäeval läksime trenni tund aega varem, et varem randa saaks, kuigi mul oli juba päikse üledoos, kuid mis sellest:D See päev olin kavalam ja läksin rattaga, sest oli vaja vahepeal postkontoris käia ja pankadest infot koguda. Mõlemad pangatellerid rääkisid sama juttu: "Ärge jääge pangakaardi peale lootma ja võtke ikka sularaha ka kaasa." Nagu daa, sularaha võtan ma nii või naa kaasa, kuid 5 nädala noosi ikka kogu aeg kaasas ei kannaks:D Kaupsis kohtasin ka üle pika aja silmast silma Kärti., kes rääkis mulle huvitavat juttu blogi kohta. Ma ei teadnudki, et väljaspool neid inimeeesi, kellele ma selle aadressi olen andnud, loeb seda veel mõned kolmanada, tervitused teile siis:D;) - sõnastus on nii ligadi-logadi:( Ükspäev rannas kohtasin ka Karksi, kes oli käinud ka Janika pidu vaatamas, tore, et talle ka meeldis meie väike muudatus:)
Reede käisin rattaga klaveritunnis. Kunagi varem ei olnud seal rattaga käinud, ega osanud seda kuhugi kinni panna, lõpuks lukustasin ühe puu ümber. Klaveriõps oli kihvt nagu alti. Talle meeldis ka mu musakooli lõpetamise esinemine. Veel rääkis ta: "No ma ei tea, kui kallid selle tüdruku teksad olid või kui tal oleks olnud nenede küljes ka 10 000 kroonine hinnasilt - ikkagi minu meelest ei sobi vanemuise kontserdimajas nendega esineda". Kõlab loogiliselt. Naljaks oli tol päeavl veel see, et kui tavaliselt öeldaks mulle tere, siis mina olin lahe ja ütlesin talle ka tere ja siis öeldi mulle hoopis tsau vastu ja hiljem oli jälle vaastupidi, huvitav kas pole?!XD Rannas ootasid mind ees Lilian ja Helen, kes olid silmnähtavalt päiksekäes liiga palju olnud ja olid nagu vaevatud vähikesed mul:D Lilian tahtis endale uut plaastrit, (päev varem olid helen ja triin käinud seda rannavarlvurilt küsimas, kuid helen ei julgenud oma nime öelda ja nii ütles liliani oma:D )Reede käis lili mitu korda seda küsimas, kuna esimene sai Annekanali veega kokku ja see peale ütles valvur, et meil on siin väga puhas vesi - jee right! Kord oli ka nii, et ma kaldal vees kõndides pritsisin kogemata õrnalt üht poisikest, (loomulikult ütlesin sorry) kes mulle seepeale lajatas liivakoogiga vastu jalga, et nagu mis mõttes, ma ju vabandasin juba, seda ütlesin ma talle ka, kui ta mulle oma krati näoga otsa vaatas:D Reede läksime liliga ka võrku mängima. Ohvriteks valisime ühed venelased, alguses küsisime eesti keeles, kas võime mängu tulla, aga nad ei saanud aru ja nii võtsime kasutusele vene keele ning nad olid rõõmuga nõus, ei tea kül miks:D Poisid hullult tõmblesid ja mõni mehuke kommenteeris lili jalgu ka kui talle otsa kargas ja nad pikali lendasid:D Arvas, et me ei saa mõhkugi aru - ha-ha saime küll (Ilusad jalad ütles muidu). Mina sain üldse suht vähe palli puutuda, sest jah, mõned mängisid lahedat ja lõid minu eest:D. Õhtul käisime Liliga ka jooksmas, ehk täpsemalt mina jooksin ja Lilian sõitis minu jalgrattaga, kuna ennem oli väike õnnetus trepil juhtunud;). Võtsime suuna jänese matkaraja poole. Teepeal tulid vastu kamp mehi, kes möödaminnes ütlesid omavahel minu kohta: "Näe, oligi Kaia Kanepi" Mina ja Kanepi??? Tule taevas appiiiXD Sääskede seltsis tegime nats pilte ka:P
Ja nüüd üks väike jutt autojuhtidele - hoidke oma silmad rohkem autoteedel mitte tänaval seisvatel tsikkidel (täpsemalt lilil), sest muidu võite teha avariii. Täitsa lõpp, juhtidel on pead vaata et kõrvalsõitja aknast juba väljasXDXD
Laupäeva päeval käisin üle pika aja jälle Auras, Heleniga, kellega tegin ujumistrenni, täpsemalt siiski ei räägi, igaks juhuks. Ja õhtul läksime...

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝