Triin Londonis


Sain Triinu külastuse osaliseks jõulude ja aastavahetuse vahe peal. Juba päeva algus andis märku Triinu tulekust. Ma nimelt küürisin oma tuba igast prahist, mis sinna oli aegade jooksul kogunenud ja prügi välja viies lasi üks aunto signaali mulle. Kusjuures see prügi äraviimise koht ei ole täpselt autotee kõrval ja ma ei tea, et prügikotiga tsikk oleks väärt tähelepanu juhtimist :D Kõmpisin siis Victoria stationisse talle vastu ja passisin seal 40 mintsa. Täpselt bussi saabumise ajal tuli üks neiu minu juurde ja hakkas jahuma, et vaja raha bussipiletiks jne. Ma olin šokis kuna ta nägi suht OK välja ja tahtsin tast lahti saada ning jõulud olid ka just olnud, nii andsin talle paar naela- Pärast Triin rääkis, et Pariisis suht tüüpiline see ja siin olles pean nõustuma. Kuid siiski mõtlen endast kui heategijast, loodetavasti sai siis endale vähemalt Primarkis seller aha eest midagi ilusat osta:P

Esimene päev vedasin Triinu läbi Hyde Pargi History musemi, mis on minu meelest kõige huvitavam Londonis. Loomulikult kohe esimese asjana maandusime Primargis, kus on kohustuslik kõik oma raha ära kulutada või no vähemalt rahakotti kergendada ennem kui kallimatesse poodidesse siseneda. Hyde pargis külastasime ka siis üht atraktsiooni, mis viis hästi kiiresti üles ja siis äkitselt jõnksudes tegi peatusi. Ülevalt oli päris ilus vaade Londonile ja minu kartus, et hakkan ropsima, sest olin just söönud, läks vett vedama. Õhtul seadsime sammud Soho suunas. Esimesse kluppi ei lasted meid sisse, sest turvamees väitis, et see on ainult meessoost isikutele, kes tõmbuvad oma vahel – nuuks, polegi nii hullult veel Londonis korvi saanud :D Aga polnud hullu, üks suutis meile Rumba maha parseldada. Seal oli päris palju välismaalasi ja norrekatel oli eriline komme oma sonisid sulle pähe toppida. Ma tean, et mulle meeldib mutes kanda, kuid siiski enda omi.

Telefoniputkas ka kohustuslik pilt:


Sombune Hyde Park:


Teisel päeval tabasime ennest päris kaua magamast. Siiski sai sammud Camden marketile seatud. Sain ka oma suveniirivarusid täiendada ja siis head hiina street toitu süüa. Me otsustasime õhtu poole kinno minna. Me kumbki ei olnud jõudnud Twilighti viimast osa näha (mitte, et me hullud fanned oleksime olnud) ja ma tegelikult ei ole jõudnud Londonis veel kinno, sest piletid on nii kived. Nats ekslesime, kuid lõpuks leidsime Piccadilly circuse Odeoni üles. Kino oli üli ilus nagu klubi. Toolid olid ka üli mugavad, popkorni ei hakanud ostma, sest see oli päris kirves. Naljakas oli see, et alguses näidati reklaami pool tundi. Kui ma tihedamalt käiksin, siis ma arvatavasti saabuks pool tundi hiljem. Meie ees istusid 2 meest, kes olid tulnud seda filmi vaatama (vt üles, mis filmiga tegu oli :D). Nagu kõik varasemad külalised, pidi ka Triin kannatama jala kõndimist ja tegi oma isikliku kõndimise rekordi :P

Video külastatud atraktsioonist:


Kolmandal päeval lubasin siis Tower Bridgei juurde viia ja seekord halastasin ja võtsime doubledeckeri. Seal lähedal olevas Starbucksis kirjutati minu nimeks Mary. Ma olengi vist liiga palju oma nimeks Marii öelnud, et oleks aeg nime muuta :D Sealt tagasi jalutasime ja jõudsime veel viimased ostud Primarkis teha. Õhtul suubusime KOKOsse, kus oli F**NY party. Võiks arvata, et meil ennem ju nii palju aega, kuid kahjuks siis Londonis algavad peod 21 paiku ja nii ka seal oli kutsetega sissepääs ainult kella 10ni. Alguses sai siis Tescost midagi juua ostetud. Turvamees luges meile ilusti sõnad peale, et me liiga täis ei jooks :D Peaks ära mainima ka, et me olime endale päris jõhkra meigi teinud nimelt 1 naelased kunst ripsmed ja ma ei pööranudki nende pikkusele ennem tähelepanu, kui silma panin – hullemad kui lehmal :D Me mõtlesime, et kes see ikka pühapäeval 30. Jaanuaril kluppi läheb ja nii rahulikult lõpetasime ostetud kraami kuuse juures ja siis avastasime, et oppa järjekord oli ikka päris pikk, nurga taha. Seisime seal mingi 20 mintsa, kuid õnneks saime ikka tasuta sisse. Turva oli muideks eestlane ja ei vaevunudki meie confirmation meile vaatama – tanks, very on ikka paksem kui vesi (rahvuste suhtes :D). Ma ei tea, kas Triinule oli otsa ette kirjutatud, et ta õpib Pariisis, kuid ta ikka tõmbas neid prantslasi igalt poolt ligi. Klubi oli ikka üli ilus. Kes soovis suitsetada, sai seda suurelt rõdult väljas teha. Mudu oli klubis üks suur saal ja siis 6 korrust rõdusid. Rahvast oli päris palju. Kui bass tääle läks, siis paljud ei suutnud seda välja taluda. Vahepeal visati rahva hulk aka suured pallid, mida sai ringi luau. Soovitan seal klubis kõigil vähemalt korra jalga keerutatda. Tagasitulles sai siis sõbralikult oma Tesco turvamehele lehvitatud. See Tesco on nimelt 24h lahti;) Olime ikka veel kained, kuigi minu kontsavalune kõnnak võis teist juttu rääkida.

Väike videoklipp klubist:


Vaene Triin pidi hommikul vara Pariisi rongile minema ja nii ma ka tulin varakult üles ja saatsin ta St. Pancrasse ära. Õnneks oli tal ID-kaart kaasas, mitte nagu mõni tropp, kes lootis Eesti juhiloaga läbi saada;)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝