Aastavahetus Londonis


Hommikul siis toimus pakkimine. Ega tegemist väga hommikuga enam ei olnud, kuid kõik asjad said ikka kuidagi ära mahutatud. Prügi sai ka ikka väga palju. Õnneks meil saab tasuta prügikotte köögist. Tähistama läksin siis Maarja sõpsi sõpsi juurde kusagile Londoni äärelinna või igastahes kesklinnast välja poole. Oxford st ei reetnud miski, et tegemist on aasta viimase päevaga, kõik poed olid lahti ja inimesed šoppasid. Kohale jõudes soovitas Maarja mul lihtsalt üles 2. korrusele tulla, kuid uks oli alt kinni. Uksekell ka ei funganud ja kivid aknasse ei toiminud, kuid õnneks naaber vist kuulis uksekella ja lasi mind sisse. Ja oppaaa kui palju eestlasi seal oli (u7 oli minu jaoks juba palju :D). 

Osa seltskonnst ja osa suvakaid:


Ma hetkel veel connectin välismaalastega paremini ja õnneks hüppasid läbi ka hunnik kasahhe. Ilutulestikku suubusime vaatama mingi enne üheksat isegi. Siin nimelt nii, et kui teatud koht saab rahvast täis, siis politsei paneb selle kinni ja enam ligi ei pääse. Vaatamiskohaks siis London Eye tagune ja kohal polnud viga. Sinna saime metrooga ehk tegin vist peatuste rekordi ühe liiniga. Muidu olen siin kesklinnas tiirutanud :P Nii siis ootasime seal rahvahulgas u3h aastavahetust koos teiste tontidega. Sai ilusti nii Eesti uusa aasta ära tervitatud kui ka prantsuse ;) Umbes tund aega enne UK uusaastat pnti kõlaritest tümps mängima. Ilutulestik kestis ligikaudu 20 minutit ja kuna ma olin eelmise aasta ilutulestikku netist vaadanud, siis jalgu nõrgaks ei võtnud :D 

Selline nägi siis ilutulestik London Eye tagant välja (ps ei ole minu tehtud pildid):


Tagasi läksime metrooga, mis tehti alles lahti kell 2 öösel Big Beni juures, kuid see-eest sai tasuta sõita;) Vaesel Margel varastati rahakott ära ehk siis ka ID kaart – ei läinud oma lennule 2. Hommikul, sest 1. oli saatkond kinni. Lõpuks koju sõitsin doubledeckeriga.

1. jaanuaril sai siis hommikul magada, mitte piisavalt kaua, kuna tahtsin uus aasta rongkäiku vaatama minna. Eks ma ikka võitlesin endaga kuna soov magada oli päris tugev;) Tänu sellele ma ei vaadanud seda lõpuni. Ega ta mingi hullult põnev ei olnud. Puhkpilliorkestrit erinevat sorti, natuke karnevaliriietes tüüpe ja siis cheerleaderid USAst, kes lihtsalt cheerisid. 

Cheerleaderid oma täies uhkuses:


Meil on siin kodus ka automaat, kust saab pennide eest snäkke. Soov oli siis kindel buoenot saada ja nagu vahest juhtub siin, paned pennid sisse ja soovitud snäkk ei kuku alla, vaid jääb äärepeale seisma. Masina peksmine ei aita. Kahjuks ei olnud mul ka rohkem sente. Nii läksin poodi ja ostsin seal kõige odavama asja 5 poundi eest (alguses mõtlesin 1 banaani peale, kuid lõpuks osutus valik ikka kummikommidele :D). Läksin tagasi automaadi juurde ja nüüd sain õnneks nii oma eelmise kui ka uue šokolaadi kätte. Õhtul kutsus Maarja siis mind jälle eestlaste juurde külla. Nagu eestlastel ikka kombeks, kestab aastavahetus rohkem kui 1 päev. Ma olin juba Regen st, kui sain tellimuse kahe joogi ostmiseks. Kuna ma olin juba oma loomulikust ostukohast möödunud ei hakanud tagasi minema, jäin lootma, et sealkandis on ka veel poed lahti. Hoidsin doubledeckeris silmad lahti ja hüppasin 1 peatus varem välja. Minu õnnetuseks oli kell juba saanud 22 ja äärelinna Tesco uksed kinni. 3 töötajat suitsetasid väljas ja siis ma küsisin neilt, et kas siin läheduses ka mõni pood lahti on veel. Näitasid küll ühe kohaliku joogipoe suunas, kuid siiski küsisid, mida mul soov osta. Vastasin siis ausalt “2 sorti jooki”. Ja siis arutasid nad midagi oma keeles ning siis ütlesid, et me küll suletud, kuid teeme sulle erandi ja siis saingi olla ainuke customer poes ja soovitud tellimuse täita :D

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝