Kodutuna Londonis!

Tegelikult ei olnud asi nii hull, mul sai lihtsalt ühika rent läbi ja kui ma oleksin olnud kauem, siis oleksin pidanud maksma ka järgmise semestri raha. Aga polnud hullu, õnneks mu hiinlasest sõps oli lahkesti nõus mind majutama. Probleem oli ainult sinna kõigi oma 100 asjaga kohale jõuda. Tegelikult 2 kohvrit, spordikott, 2 tekki ja padi. Õnneks sain jätta oma voodiasjad sinna ja läksin hiljem järele. Avastasin veel, et mul oli üks pakk võtmata. Nimelt vanaema oli jõulukingi saatnud ja see ootas omanikku juba 6. detsembrist altes. Oli lihtsalt mul kogu aeg kahe silma vahele jäänud. Sõps elas mul camdenis. Ta rääkis mulle, et seal ühikas enamasti hiinlased elavad ja et alguses ta kogu aeg eksis ära. Ma ei uskunud, et see minuga juhtub. Ükskord päästis mind sellest hiinlaste jälitamine, kui bussist väljusin :D Ma vist seal oldud aja jooksul ei jõudnud ükski kord ilma ekslemata kohale va kui bussiga sõitsin, kuid üritasin siiski raha selle võrra kokku hoida, sest kooli jalutamine võttis umbes 25 mintsa aega ja päris lahe oli nii valges kui ka pimedas läbi camden marketi kõndida ;) Avastasin veel täiega odava saiakestepoe - Pariisis hakkas crossant maitsema :D Kõige hullem ekslemine toimus siis, kui Parisist tagasi tulin. Ma tahtsin ikka jala mitte metrooga minna. Kuid siis hakkas vihma sadama ja ma sattusin omadega kusagile ei te kuhu. Mul nimelt ei olnud enam ka wifit telefonis. Küsisin siis teed ühe mtroojaamani, kust ma oskasin minna. Ühesõnaga 30 mintsa asemel kulus 1,5 tundi. Lõpu poole olin Stella juures ehk siis pidi jälle oma varanduse tagasi vedama. Sai ka jooksmas käidud koos temaga ning üks päev hakkas lund sadama, no ikka päris hoolega tuiskas. Järgmisel päeval huvi pärast loendasin jooksjaid Regen's pargis. 50 peal andsin alla :D Osad ikka siin lühikste varukatega, mis sest, et väljas 3 kraadi sooja.

Põhjus, miks ma nii kaua seal kodutut mängisin ja põrandat oma mõnusale voodile, mis kodus ootas, eelistasin, oli nimelt intervjuu GSka. Saatus oli nii armuline, et sain meili kutsega teada 3 tundi pärast lennupiletite ostmist, kuid 1. võimalik intervjuu oli järgmisel päeval. Ma dropp saatsin meile ka valedele isikutele ja ei reganud ennast varasemale ajale ja nii ostsingi uue lennupileti nädal aega hilisemaks. Ma siiski usun, et mu nägu suudab rohkem müüa, kui tekst mida ma oleksin telefoni teel välja ajanud :D

Ma ootasin oma intervjuud koos ühe teise tsikiga, kes oli mingi multirahvuslane - õppis Inglismaal, elanud Rootsis Taanis (kuid siiski oli mul au olla esimene eestlane, keda ta kohanud oli), muidu araablane. Minu keeleoskused ei tundunud enam sugugi eriti muljetavaldavad tema kõrval :D Sain ka juba oma nn tarkust näidata, kui ta rääkis oma spring insightist ühes Jaapani pangas ja ma ei tundnud seda ära. Neiu oli ikka päris aktiivne kandideerimisega, pidavat olema juba 3 intervjuu ja tal veel teine intervjuu samal päeval - good luck :D Küsis minult veel nõu, et kas ta peaks ka juuksed kinni panema, kui nägi, et mul on juuksed kinni  - ma ei tahtnud lihtsalt seal rapuntslit mängida. Siiski, intervjuud toimusid kõigil ikka individuaalselt ja GS maja on ikka täiega lahe. Ma täiega kujutasin ette, et mind intervjueerib mees, kuid võta näpust, naine oli :D Hullult tore muidugi, hakkas kohe küsimusi küsima - selline väike driver. Nii siis, kes kunagi peaks ka sellise supi sisse sattuma, siis siin väike spikker, mida minult küsiti. Õnneks mitte midagi nende keeruliste investeerimispankade mõistete ja terminite kohta.
Alguses pidin lihtsalt rääkima nats endast ja ülejäänud küsimused olid seda laadi, et: Tell me about the situation when you made a mistake, had to do lot of things at the same time. What role do you play in a team usually? What are your experiences as being a part of a team? Why you are interested in financial markets? What are the current news? (sellega panin veits puusse, ma olin lambist unustanud kõik uudised, mida just lugenud) Üllatusküsimus - How much is 17 tims 17? See niitis ikka, hakkasin eesti keeles oma ette pomisema, kuid ei suutnud pilti ette manada, lõpuks siiski ütlesin õige vastuse. Ning kohustuslikud 2 küsimus intervjueerijale. Tegelikult oleks pidanud vist ikka rohkem küsima. Anyways sai vähemalt näha, missugused need intervjuud siis välja näevad.

Lennuk läks varahommikul, kuid hakkasin lennujaama poole saabuma juba südaööl. Suutsin ikka liiga vara bussi pealt maha tulla ja pidin jälle kaamlit mängima, et bussijaama jõuda. Polnud varem kunagi London - Gatwick suunal liikunud või sis kunagi ammu, igastahes sain veel suhelda ennem, kui õige peatuse üles leidsin. Lennujaamas sai filmi vaadates, mis ma rottisin ühe kollektsioonist, Eestis tuli see film välja 2 päeva hiljem :D Naine minu kõrval värvis küüsi, kell 3 hommikul. Pagasit ära andes, tehti mulle teatavaks, et neiu, teil on 16 ülekilo. Ma olin endaarust ostnud 2 pagasit, mõlemad20 kg, kuid siis tuli välja, et ma oli valesti aru saanud, tegelikult ostsin 2 kohvrit kokku 20 kg. Valikud siis - maksa 160 naela või saa ülekilodest lahti. Varahommikune külm dušš. Mis seal ikka, ma ei olnud nõus maksma ja hakkasin siis oma asju ära viskama. (ma ei lootnudki ilma maksmata läbi ajada, kuid vähem) Nii läksi mu föön ja hommikumantel, pastakad, paberid, osa riideid ja tagantjärele selgus, et ka üks mu palgatšekk. Selga panin 4 dressipluusi ja kleidi, säärised veel teksadele alla ehk suhteliselt valmistunud Eesti külmaks ilmaks. Õnneks üks sõbralik tädi lasi mind 3ülekiloga. Siit on, mida õppida easyjetilt! Oma vammused pidin jälle ilusti kõik üks haaval kontrollis eemaldama seljast. Lennukile sain ja väike nõuanne veel - kui sa ei viitsi vaadata, mis väravast lend läheb Eestisse, siis jälita blondeeritud tsikki, tumeda jume ja pikkade küüntega - ei vea alt :D Olks ennem võid poole kõrvaga kuulata ka, kas ta Eesti keelt räägib ;) Lend tõusis 30 mintsa hiljem, kuid ma olin nii väsinud, et ei pannud seda tähele. Vist oli selle pärast, et samal ajal oli üks helikopter kusagil Londoni kandis alla kukkunud. Lõpp hea kõik hea, saingi oma suleteki-padja juurde =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝