Kiire ülevaade!

Kõigepealt siis head uuduised - ma sain oma paroolikaardi kätte.
Halb uudis - mul ei ole ikka veel pangakaarti.

Rühmatööd
Ma pidin sellises aines nagu British Politics tegema presentatsiooni civil service kohta koos kahe tüübiga USAst, üks oli Masshesutist (kirjutasin valesti) ja teine Mainist. Meie tööjaotus võrdus siis sellega, et mina panin Power Pointi kokku ja nemad dikteerisid mulle ette ehk siis parandasid mu kirjavigu :D Kuna teema oli väga igav, siis ma otsisin netst ka anekdoote. Nt kas te teate, miks riigiteener hommikul aknast välja ei vaata? - Sest muidu ei ole tal õhtul midagi muud teha. :D Ja slaidide lõppu lisasin ühe ilusa kalkuni pildi, sest enamik meie seminarirühmast on USAst ja neljapäeval oli Thanksgiving :D

Mu teise rühmaga, kus on need lahedad koos Egiptusest, Leedust, Bulgaariast ja Lõuna-Koreast on areng nii kaugel, et räägime wind turbinitest majadele. 

Kui juba kooli teemal jätkata, siis täna käisin UK ülemkohtus ühte istungit kuulamas. Enne seda sai muuseumis ringi vaadata ja üks kohtunikest (ainuke ja esimene naine 11 mehe seas) tegi väikse tutvustuse casi. Ikka täiega ilus maja oli, Big Beni juurest üle tee. Sinna ja tagasi liikusin läbi Chinatowni, no ikka oli ainult pilukad seal. Päris lahe on ka loengus oma kõrvalistuja arvutisse piiludes näha hieroglüüfe :D Ja siis sattusin ka M&M world poodi, see oli nii laha, soovitan kõigile ja kommid - paremad kui poest, ma ainult toituksingi neist.


Eelmine nädalavahetus käisin ka Tower Bridgi vaatamas. Päris pikk jalutuskäik oli.

Haridusliku poole pealt osalesin ka ühel koolitusel ehk How to give an excellent presentation. Läksin sinna selle mõttega, et akadeemilisteks ettekanneteks infot saada. Päris asjalik oli, kinnitusid need mõtted, teadmised, mis mul juba olid ja sain nats uut ka teada. Nt võiks alguses ja lõpus mainida seda sõnumit, mis sa tahad, et kuulajad sinu loengust saaksid.

Networking
Neljapäeva õhtul seatsin ma oma sammud M&G Investment networking evendile. Alati sellistele liikudes ma nagu kohe üldse ei viitsi, kuid siis mõtlen, et saan sinna ainult nüüd ja praegu minna, mitte kunagi hiljem. Alguses see nuttelefoni map juhatas mind küll kohale, kuid ma ei leidnud üles - peaks ikka paberkaardile kindlaks jääme. Lõpuks käis ikka plõks ära ja jõudsin õigesse kohta väikse hilinemisega. Maja oli täiega ilus, kui muud kasu ei ole, siis saab oma jala vähemalt ilusatesse hoonetesse tõsa, kuhu muidu igat tonti ei lasta. Sai siis jälle juua ja snäkke ning töötajatega tšättida. Ma avastasin, et mõnele nooremale töötajale võib alkohool isegi mõju avaldada :D

Mayfairis klubitamas
Meie EFS poolt saime siis tasuta kluppi kusagil vippide tsoonis ja siis ka tasuta juua. Alguses olime ühes SOHO paaris ja siis läksime kluppi. Päris omapärane oli, nagu tantsupõrandat ei olnudki, vaid ainult vipp lauad koos alkoholi korvidega. Sellistel üritustel jääb mul suht tihti mõistmatus, kus kohast ja kelle rahadega see EFS alkohooli välja võlub ja kinni maksab. Minu kokteil oli täiega hea nii kaua, kui avastasin, et ma ei olnud lihsalt seda seganud ja põhjas oli ainult alkohol :D

Londonis väljas - nädalavahetus briti peres
Mul on ju see eriline anne, end igale poole mässida ja nii ka sellisesse programmi nagu host.uk, mis kujutab endast ette UK peresid, kes võtavad mõne tudengi endale nädalavahetuseks külla. Ma siis viibisin kahe vanema inimese juures Hemel Hampsteadis, ema oli Hiinast pärist, kuid juba 40a UK elanud. Rongiga sõitsin sinna Eustonist. Siin ikka nii mõnusad rongid, et ei tahtnudki väljuda sealt. Elasid ühes tüüpilises briti semidetached majas. Kohe sinna jõudes visati mulle üks märkmik näppu, kus olid kõik varasemad host studendid kirjas ja ma avastasin, et üks on ka minuga samast osakonnast, kuid siis märkasin, et see olen ju mina - juba varakult ilusti pilt välja prinditud ja kleebitud. 

Nädalavahetust iseloomustab söök ja jumalasõna. Reede õhtul oli siis piiblilugemine koos nende kiriku international student klubiga (Leedu, India, Mauritius...) ühe pere juures. Ütleme nii, et ma hoidsin madalat profiili, sest ma ei oska eriti neil teemadel kaasa rääkida. Inimesed oli täiega sõbralikud. Laupäeval käisime St Albini katedraali vaatamas ja siis jõuluturul. Õhtul oli sama klubi tantsuõhtu. Ma ei saanud päris aru, et mida see endast kujutab, tundus nagu ballitants, kuid siis tuli välja, et tegemist on rahvatantsuga - hea, et ma ennast ikka väga üles ei löönud :D niigi olin ainuke, kellel kontsad. Aga tegelikult oli täiega lahe, palju nalja sai ja omamoodi kogemus. Pühapäev hommikul seadisme siis kirikusse, kus sai päris palju laulda ja nii palju inimesi oli. Kirikus käimine läks paremini kui viimane kord Sout Carolina, kus meile politsei kutsuti :D Ja siis oli kodus koos külalistega lõunasöök - väga hea liha ja siis puding nende vaniljekreemiga ;) Ma jäin täiega rahule. 

Eelmine pühapäev otsustasime Stellaga ka õhtusööki kokata, mis tegelikult võrdus lihtsalt teskost väga kiire valmimisega asjade ostmisega ja siis vaatasime Sõpre. Sain ka teada, et röntgen on radioaktiivse kiirgusega :D

See nädal siis tuleks ennast essee lainele häälestada ja siis nädalalõpus Heleni ja Raunoga Londonis ringi tiirutada ;)



Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙