Sales School sain läbi!

Heia!

Meil siin reede hommik ja me varsti asume teele South Carolinasse. Minu linnaks on Florence. Elan koos Heliga, kes on minust aasta noorem ja esimest aastat bookfieldil - gonna be fun :D Sales school oli see aasta päris külm isegi. Õhuti igatsesin dressipluusi järele. Minu ülemus on ka see suvi Epp Sinisaar. Meil on orgis ka kaks poola kutti, kes on täiega naljakad. Meil hakkab siin nalja saama. Kuidagi mitte nii karm ei olnud see aasta sales school. Kõige mõnusam osa oli kotiga ringi joooksmine. Õnneks on mul see aasta superstarbookbag, mis on sinist värvi. Kui mul oleks roheline, siis ma oleks nagu jooksev kilpkonn :D Loengud olid ikka täiega lahedad. Kõik täiega karjuvad ja plaksutavad ja tõusevad püsti iga kord, kui keegi lavale tuleb, äotsa friik. Ilmselgelt on ameeriklased täiega vaimukad ja head näitlejad, eile olin ma jumala kõveras. Järgmine ülesanne on otsida endale - meile HQ 72h jooksul. Gonna be fun, sest meil puudub mingi transpordivahent ja USAs on kõndivad inimesed nagu maailma suurim vaatamisväärsus. Astalavisat, pean minema ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙