1. nädal


12. June 2012
Ei vastu kirjavigade eest, osa on ka minu enda jaoks. Ei viitsinud ära kustudada ;)
Sain meksiklaselt mehelt musi
Kohtasin keeniast ja ei tea kust abudabist inimesi
Sai getos tsillida ja mul viskas sellest kopa ette
Ühel mustal naisel oli nagu sada tissi kõhu peal
Muidu oli ikka jubala jõhker jooksimine, üldse ei viitsinud, kuid selleks ma siin olengi
Ära ei eksinud otseselt
Vead: kasuta salestalki nii nagu see peab olema, ära otsi peredele ise vabandusi, pre-approach joonista ette, approachis kasuta nimesid, loo usaldust, müü haridust ja küsi, miks see on vajalik perel – Sell the education ;)
13. June 2012
Täna käis siis Heli mind follomas. Ei olnudki väga hirmus, ainult sain 7 SD – ju siis ta nägu ei meeldinud inimestele :D Lõpuks tuli permiti nõudmine ka ära. Meil veab, et selle peale ei ole kellaajaliselt tööaega märgitud. Täna sai siis rikkurite koduõuele ka vändatud. Nende majad meenutasid nagu Tartu ülikooli :D Mu kann on väntamisest niii valus, et raske kohe seal peal istuda :P Ja siis üks naine rääkis, et oli kunagi ühesse eesti mehesse armunud, kes on praegu suursaadik Chicagos :D Ja mina mõtlesin, et ainult Eesti naised ajavad inimestel pead segamini. Ah jaa ma lootsin, et täna ainult sajab ja siis ei pannud päiksekreemi, nüüd sain endale päikse parmu riietuse :P
Teen paremini: isadele second approach, SD sõnasõnalt ;)  Have fun! =)
14. June
Täna oli tõeline fitness program. Ma olin ikka päris läbi selle rattaga väntamisest üles ja alla. Miks peavad mõned inimesed elama nii suurtes majades nagu Tartu Ülikool? Kas nad väiksematesse ei mahu ära? Ja siis tuleb välja, et neid ei ole kodus ja see auto, mis väljas on kuulub hoopis majahoidjale :D Tänane objection oli, et ma ei saa, mu laps oksendab – loodan, et mitte minu pärast. Täna nägin ka ühte Filippiini peret, kus isa oli laevapeal töötades Eestisse sattunud. Päikse kreemi peaks kaelale ka panama, see päris punane :P
Teen paremini: Salestalk sõnasõnalt, approachis istun pärast 2nd maha. Jälgin laste asju ja liigun kogu aeg edasi. Teen nii palju, kui ise jõuan. Kui edasi liigun, siis juhtub midagi head ;)
15. june
see on ikka jõhker fitness program. Ma ei oleks uskunud, et see töö vahepeal nii vastumeelt on. Mulle loomu poolest ei meeldi üldse kohustused. Kuid pole hullu, läheb paremaks, kus ta muidu pääseb. Täna sain teada, et inimesed elavad suurtes majades, sest neil palju raha. Üks pere homeschoolib, kuna koolis ei palvetata ju – daa :D
Teen paremini: Teen salestalki sõnasõnalt ja sujuvalt – presentatsioon ;) Approach aeglane ja malbe.
16. June
Tänase päevaga võib rahule jääda. Arvata on, et töö meeldib siis rohkem, kui saab ordered ka kirjutada ja rohkem inimestega maha istuda. Hommikul otsisime donatsi kohta, kuid meil siin 5 teeline ristmiks ja võtsime vale tee ja siis lõpuks läksime ikka macci. Ma soon siis purritosid ja putru hommikul. Täna nägin ühte peret Rootsist ja siis ka ungarlast, kes oli siia elama jäänud paar aastat tagasi, mingi tennisist. Töölt tagasi tulles kuulan oma moblast valjult musat ja lõugan kaasa. Kedagi eriti ei koti, sest keegi ei kuule ju, kuna ma istun ise autos ;)
Teen paremini: Salestalk sõnasõnalt ja ilma pausiteta. Armastan ja naudin oma tööd.
17.june
Täna siis sain ikka ühe mehe ära sebida, et meid pealinna viskaks. Mida ma küll selle töö nimel ei teeks :D Columbia siis linna nimeks nimeks. Pere laenas meile siis korra autot ka, et walmardis saaks käia. Ma oleks äärepealt otsa ühele autole tagurdanud, sest automaat ja mul juhe koos, missugune pidur, õnneks sain ikka kohe kontrolli ja midagi ei juhtunud ;)
Täna siin isadepäev ja palju õnne siis ka minu ac papsile j aka päris issile ka (Martin ütle edasi). Just lõpetasime õhtusöögi, suht täis olen. Mustikapuding oli – päris hea.
Teen paremini: Teen lihtsalt tööd, kasutan sales talki ja have fun ;)

Comments

Paula Laula said…
Andisn su ac isale kommentaarid edasi :)

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙