Nädal 2 - jalgratta seiklused


19.june
Täna oli juba päris palav. Mulle avaldati armastust ka. Olen õppinud, et igale inimesele ei tasu oma kätt anda, sest mõni vastassugupoolest võib seda valesti mõista ja silitama hakata :D
20. june
Täna siis rentisin endale auto, et minna Eppu folloma. Täitsa mõnna on siin kiirteel sõita, kuid tagasi tulles oleksin ma vaadata ka, kas bensiini on või mitte, sest hetkel istun kusagil keset kiirteed. Õnneks leidis mu üks politseinik üles ja läks bensiini tooma, kuid loodan, et ta tuleb ka tagasi, muidu ma panene jälle muusika põhja ja hakkan siin auto juures tõmblema, sest muidu ma lihtsalt lõhkeksin. Saile, tanks laulude eest, need hetkel lõbustavad mind ;) Mustanahalistelt pole nende nimesid motet küsidag või üritada meelde jätta, sest neil need käevartele tatoveeritud. Mida veel põnevat? Pigem annab päikese käes pleekunud juuksed tunda, et ma olen ikka nii blond. Politsei võiks juba tagasi jõuda, ma tahaks kunagi magama ka saada, sest 5.59 on vaja kark alla lüüa.
Teen: Sujuvamad demod ja küsin can I crab you for quick five minutes!
24. june
Rentali lugu lopes nii, et politsei tõi mulle liiga väha kütust ja auto ei läinud ikka käima. Siis ikka tuli mingi kell 1 rentalist bensiiniabi. Ma magasin autos ja siis tüüp kopis aknale. Jõudsin õnnelikult ikka koju. Reede õhtul viskas mind koju üks tüüp, kes tegeleb MMAga, sai autos muusika saatel kaasa räppida. See nädal sõitsin ma 4 erineva jalgrattaga. Üks õhtu läks minu jagratta kumm katki ja siis üks isa parandas selle ära. Järgmisel hommikul juhtus sama lugu ja siis laenasin pere jalgratast, õhtuks olid naabrid kummi ära parandanud. Ja siis eile hommikul sõitis üks must isa üldsegi oma truckiga üle minu jalgratta ja see jäi tema auto alla kinni ning ühesõnaga ei kõlvanud endam sõita. Nii viskasid nad mind koju, võtsin sealt Heli laenatud jalgratta ja nad viskasid mind tagasi. See jalgratas ei olnud eriti mugav ja üldse logu. Umbes tunni aja pärast sain endale uue jalgratta ja seda juba päriseks. Üks pere, kes minult ostis tegeleb narkarite ja alkohoolikute aitamisega ning nii saingi nende oma. See on nagu taevas. Nüüd on mul veel lootus kunagi lapsi saada, sest see sadul on palju pehmem. Täna siis ei olnud meil Heliga mingit transsporti Columbiasse miitingule ja nii kõmpisime oma kottidega kiirtee juurde ja küsisime inimestelt. Õnneks saime suht ruttu ühe mustaga tuttavaks, kel endal Columbiasse asja küll ei ole, kuid hetkel sõidame temaga sinna poole ;)

Comments

Paula Laula said…
Vaevalt et Eestis narkarite abistamise eest tasuta jalgrattaid jagatakse! :D

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙