HQ otsing =) + võluv Merlin :D


Alustan siis sellest, kuidas ma oma turfi jõudsin. See toimus reede õhtul, kui Raul troppis mind ja Helit Florencesse, täpsemalt siis Motel 6. Ega just väga nunnu koht ei olnud, hispaanlased olid eriti jutukad seal, tuba oli muidu ok. Laupäeval oli siis eesmärgiks endale HQ leida. Mainimise mõttes ei ole meil kummalgi autot ega jagrattaid. Heli on minu roommate, ta on esimest aastat nii, et ei tea veel kuhu supi sisse ennast mässinud on :D Läksime siis laupäeval kõigepealt Maci sööma. Võtsin oma kaks purritot. Meie motel asus natuke linnast väljas nii, et siis me küsisime vajalikult teenurgalt küüti ja meid visati lähemale ära. Kõigepealt läksime Walmarti ja ostsime endale jalgrattad. Heli oma suutis juba kassas otsad anda ja siis ta läks võttis uue. Siis läksme koputama, et HQ=head quarter=host family otsima. Õhtul vaatasime ära google mapis, et kus ilusad majad ja siis ma suunasin Heli ühele poole ja ise läksin teisele poole. Diil oli, et kes rohkemate inimestega räägib, see saab valid pärast esimesena, kus magab. Alguses oli ikka päris jube koputada, kell oli siis 9am, kuid inimesed olid väga sõbralikud. Umbes tund oli läinud ja siis komistasin ühele uksele, kus isa soovitas oma vanavanemaid. Ta naine oli ka sinna minemas ja nii haakisin ennast sappa. Nad ei elanud kaugel ja siis jätsin ratta sinna. Korjasime Heli lepitud kohast peale, sest pidime seal kokku saama ning lendasime vanavanematele peale. Vanaema oli üleval ja rääkisime temaga ja siis ilmus ka vanaisa kohale ja ma ei tea, mida kokku vaterdasin, kuid siis olime juba teel motelli kohvrite järele ja siis juba kella 11 paiku hakkasime sisse kolima ;) Kes tahab mulle kirjutada-joonistada, siis aadress on järgmine:
2655 Edgefield Rd, Florence 2950, South Carolina
Saime nende kodu ülemise korruse. Kus meil on magamistuba, elutuba ja oma vannituba. Maja muidu hull villa ei ole, kuid nagu tavaliselt tavalistes USA komöödiailmides. Ema nimi on Elizabeth ja isa John. Nad on mingi 60ndates. Liz on kodune ja John on arst, vist mingi internal meditsiin. Ma olen nii rahul, sest nad on nii toredad. Meil on veel 2 koera (kolli moodi) ja 2 kassi. Aias on tiik ka, kus on kaks värvilist imelikku kala Nemo ja Zorro nimeks. Õhtul käisime koos nendega ühes kreekapärases restoranis söömas, ma võtsin kanaga salati, kuid jõudsin ainult salati sealt ära süüa.
Pühapäeval läksime siis Heliga Tanelile kõrvallinna appi HQ otsima. Epp võttis meid peale ja troppis sinna. Ma siis läksin ühte kirikusse. Jumalateenistus oli selline karaokelaadne ainult usklike lauludega bändi taustal. Preesteri sõnum oli: Keep it simple stubit! See kirikuskäik just päris hästi ei lõppenud. Pärast jumalateenistust preestriga rääkides sai ta minust veits valesti aru ja arvas, et ma tulin sinna kirikusse raamatuid müüma :D Oli küll hullult sõbralik ja rääkisin ka tema sõpsiga, kui ikkagi kutsus mendi, et kõik selge oleks. Mend oli jumala norm, ta oli Saksamaal armees olnud ja seega mõistis meid (mina, Heli, Tanel) ja lihtsalt mainis, et mõned inimesed oli lihtsalt sellised needed. Kontrollis lihtsalt meie dokumente ja siis troppis Taneli motelli. Sealt kõndisime ühte kiriku, kuhu Tanel oli jätnud oma jalgratta. Sealt saime cookisisd :D Ja üks seletas mulle, et Keynsi majanduskoolkond käib alla. Mainiks ka siis veel, et siin on kõnniteed (mitte, et neid väga kasutatakse) ja jalakäijatele valgusfoorid, nagu taevas juba. Ja meie turfis sõidavad ringi isegi mõned taksod :D Kuid nagu ikka, keep going and sth good will happen. Tanel leidis endale täiega lahe pere. Ta oli laupäeval koputanud ühele uksele ja rääkinud tütrega, kuid ema kodus ei olnud, kuid ema oli ikka huvitatud ja helistas ise Tanelile ja oli lahkelt nõus enda juurde võtma. Tal oli nii lahe kodu, selline vana puumaja nagu sellises seriaalis nagu Võluvägi. Täis igasugust aafrikateemalist kola ja ma heitsin korra pilgu ta riidekappi, seal olid lihtsalt nii lahedad riided. See ema on veits hippie iseloomuga. Ta viskas meid Florencese ära.
Täna hommikul siis rentisin auto üheks päevaks, et permitte teha ja põhiliselt meil on vaja Columbiasse miitingule saada. Praegu olengi sinna poole teel. Homme hakkab siis see šõu pihta – looking forward ;) Ah jaa, Helil lasingi valida voodikoha ja ta magab duššile lähemal, kuid ikkagi olen ma siia maani ise esimesena dušši alla jõudnud :P Täna käisin ka kell 6am jooksmas, täpselt paras ilm. Siin muidu selline niiske ja praegu sajab vihma, eile saime ka paduka endale kaela :P

Comments

Saile said…
naiss, nüüd on su aadress, kuid ma ei saa aru, mida see Merlin? seal pealkirjas tähendas.
noor neiu - tegemist on väga eksitava pealkirjaga, mis ajakirjanduses on üks suurimaid vigasid..

s.
Paula Laula said…
Ma ei julge kirjutada... kuigi samas - nad ju eesti keelest aru ei saa :D

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙