9. nädal

Hei!

No terekest siit poolt! Kolm nädalat veel. Tuleb tunnistada, et ma olen veits laisaks läinud, emotsionaalselt. Kuid see nädal tuleb heategevusnädal ja see peaks andma rohkem motivatsiooni pingutamiseks ;) Möödunud nädala lõpust hakkasin siis oma bemmiga tööle. Mu sõiduoskused arenevad iga päevaga, kuid harjumine võtab aega. Mu hüppeliigesed n veits valusad, sest autoga töötades peab rohkem jooksma ja mõtlema vastutustundlikumalt. Kui ma laupäeval callbacke tegin, siis üks pereisa, kellega ma maha olin istunud kommenteeris, et müük läheb hästi, et endale sellist autot saad lubada :D Ma sattusin ka rikaste alasse, mis oli väavaga piiratud ja golfiväljakutega, kuid seal ei olnud eriti lapsi. Selle eest sattusin ka ühte subdivisionisse, kus olid igas majas lapsed, kuid nad olid põhilised madalasissetulkga. See nädal sain suht palju inimestelt näkku, sellepärast muulle meeldivad mustad rohkem, sest na d on sõbralikumad, kuid neid ei saa kahjuks usaldada, kuid nad annavad süüa :D Üks pereisa tuli välja madu käeümber, see oli nende lemmikloom:D
Täna käisime New Orleansis. Tore oli vahelduseks ka linnaelu näha, kus inimesed kõnnivad jala :D Ma ostsin endale oh seda imet lehviku ja me käisime akvaariumis kalu vaatamas. Alguses mõtlesin, et suht mõtetu, kuid tegelikult oli päris põnev, nägi meduuse ja albiino aligaatorit :D Sõime pontsikuid ühes kohas ka ;)
Egas midagi, nautige siis kõike ja ma luban teile, et ma siin võtan ennast kokku ja teen need 3 viimast nädalat kõvasti tööd ja võtan sellest tööst viimast mõnu!

Tervitan kõiki kõvasti,
Marie =)

Comments

Paula said…
Hah! New Orleansist oleks võinud ikka mardi gras'i ümber kaela saada!

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙