11. nädal

Täna käisime skuutritega sõitmas, täiega lahe oli. Alguses ei saanud ma eriti hakkama, kuid siis juba hakkas tulema, täiega lahe oli :D See nädal saast läbi. Sattusin ma siis rikkurite rajooni, kes nagu arvata oli, ei olnud eriti minust huvitatud. Ma sain sinna sisse, kuna jälitasin postiautot ja nii sain väravast läbi. Ma olen sellises piirkonnas, kus osad tänavad on kaardipealt kinni kasvanud katriina tõttu. See, kui päeval on 40+ kraadi ei ole enam probleem, sest juba harjunud, ma ei tea, mis ma Eestis peale hakkan :D Laupäeva õhtupoolik oli parim. Üks klient, isa oli meedik Afganistaanis. Ühele rikkurile sai ka maha äritud midagi ;) Üks pere oli ka Rumeeniast pärit. Sai palju autoga ringi sõidetud ja ma sain iseseisvalt tankimisega hakkama. Muideks ma sain teie kirjad kätte, kuid mul nüüd meenus nagu, et mul jäi liliani kiri pooleli lugemata ja andsin Triinu kätte. Orkaan vast siia ei jõua. See nädal ma siis võtan viimast Ameeriklaste tüütamisest ja harimisest. Olge tublid ja ilusat kooliaega teile ;)

Parimat,
Marie =)
Sorri, et ma ei helista, mul vähe kõneaega :P

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙