8. nädal

heia!

See nädal oli müügi poolelt väike langus, kuid see eest nägin sellist elu nagu varem pole näinud. Sai veits mustdega tsillida ja treilerpagis hangida, kuid ka sealt võib kliente leida ;) Ühe emaga tegin kiire müügi, sest tal oli vaja tuppa so-you-thinks-you-can-dancei vaatama minna ja nii ma siis täitsin väljas orderit ja tema läks sisse vaatama :D Siin on ikka päeval sittaks palav, mingi 40+ kraadi ja ma olen nagu higikoll :D Ma siin vahest kohtan ka spanish-speaking familit, kellega saab ka oma hispaania keelt harjutada :D Ühe pere isa oli fotograaf ja ma küsisin, et kes on tema tuntuim klint ja ta ütles, et green-day :D eliveri ajal pidime kos pilte tegema ;) hea uudis on see, et mul on nüüd permitt ehk ametlik luba müüa, kuid kella 10-15ni :D Muidu töötan 14 tundi päevas ;) Selle nädalal sai vanaemadele ka maha äritud. Ma demosin õhele ja siis ta ütles, et tore, kuid ennem sööme ja siis täidame orderi :D Vahepeal tuleb ka siin pärastlõunal kõva äike ja siis saab end higist puhtaks ;) Sellel nädalal kollektisin siis endale 3se BMW 2003 aasta oma, tasuta. Kuid arvan, et järgmine nädal töötan veel autoga. Sattusin vale ukse taha ja õige inimese juurde, kellel oli minust kahju. ot vaesest perest ja on endale lihtsalt jalad alla töötanud. Vietnamist üks mees, kes parandab läpakaid ja muidu tal peret ei ole, kuid pärEile koju sõites sellega õtlesin ellule, et sain wolkswageni, kuid siis läksime välja ja oh seda imet, hoopis pemm. Täna käisime veepargis, täitsa põnevad atraktsioonid olid, sai madratsitega mäest alla sõita ;) Mustadega saab siin nalja, nad ikka räppivad siin hoolega autodes :D
Järgmine nädal ürian siis vähem müügile mõelda ja lihtsalt nautida seda võimalust, mis mul on ja võtta sellest kõike ning anda endast parim, sest mul on nii vähe aega allas :D
Olge siis tublid ja kõik, kes satuvad seda lugema võiksite mulle fb ka kirjutada oma tegemistest;)
Rokkige täiega :P

Tervitades-kallistades Marie!

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙