10. nädal

Täna on kiire päev, peaks jõudma deliveri plaani paika panna, kuid see on päris huvitav ja aega ka kulub. Käisime elinoriga jooksmas minu rattasõpside juurde ja siis tsillisime basseinis seal. Autoga on päris mugav ja mõnna töötada. ma sain esimest korda elus tankimisega ise hakkama, kuigi panin pärast selle otsiku valesti tagasi. siin sõidab ikka kõvasti bensiini maha. Ma sain ka ise kiirteele ja sealt õige kohapealt mahasõitmisega hakkama. Ükspäev parkisin veits keset teed ja siis polku tuli sinna, kuid ma vabandasin ilusti ja ajasin veits jahu kokku ja siis sain minema. Ükspäev rääkisin inimestele, et olen vahetusõpilane hiinast ja teine päev oli vahetusõpilane aafrikast ja nad siis küsisid, et, mis osast ja ma vastasin, et põhja :D Laupäeval oli mul taasiseseisvumispäeva puhul põsel eesti lipp joonistatud ja mõni küsis, et kas mul see tatokas või. Nüüd ei tule see hästi maha. See nädal tuleb põnev ja tuleb veel viimast võtta siinsest. Ühel perel oli ka ahv kodus ja ma nägin teda. Tervitan siis kõiki ja järgmine nädal siis töötan intensiivselt ja relax, take it easy.

See ya,
Marie =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙