Parem nähtavus!


Selle nädala nael on ikkagi uus vahetusõpilane Braziiliast, kes tundub suht lahe-vanemad ikka jaapanlane ja itaallane või kuidas see oligi:D. Kahjuks ei ole ta suutnud eesti keelt ära õpppida.

Vahepeal ei olegi midagi eriti huvitavat juhtunud, kui et ma ostsin endale läätsed. Täpsemalt eile ja täna üritasin ma neid pool tundi silma panna ennem, kui paika läksid. Ma olin juba alla andmas, kuid jonn ei lasknud seda teha. Ma loodan, et mu nägemine tänu neile hullemaks ei lähe kui on. Nüüd ei saa vähemalt enam mind haneks tõmmata minu halva nähtavuse tõttu, onju eksju?!:D Tahaks hullult juba suve ja päävitada.

Üleeile tuli mõnsa lumi maha, aga jäi natuke graafikus hiljaks, kahju, et terve talv ei olnud sellist vahukoort maas, siis oleksin saanud rohkem kui üks kord kelgutamas käia:P Väike uputus on see tõttu väljas, aga no pole hullu.
Eile tõusin küll vist vasaku jalaga voodist välja, sest panin2 korda valet pinni ja ma olen vist tõesti täielik blond, sest kustutasin kogemata kõik oma meilid ära (malphas@gmx.net-igaks juhuks, et ei unustaks;D) Money, money, its so fanny:P

Miks on nii, et kui oled siin, siis tahad olla seal ja vastupidi?:() Üks hetk ja ülelöödud, aga kas tõesti!

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝