Miss ValentineXD


Ei no selle aasta võistlus oli eriti tšill, nii juhtumiste kui ka osavõtjate pooles.

Algus läks päris edukalt, meik ja krunn sai korralikult tehtud ning peatud mustaks lakiga lastud.

Huvitavaks läks asi siis, kui trikse hakksime selga panema....taustinfoks võib lisada, et juba teist aastat järjest oli meie riideruumiks dušširuum+ ehk siis saunaga ja puha. Et siis jah, Laura läks kogemata vastu kraani ja sai väikese dušši osalisek:D, peaks mainima et tal oli triks ka seljas ja puha:P Õnneks on Meil olemas hüper-super Helen, kes oli lahkesti nõus oma kuiva triksi Laurale andma.

Kava läks meie arust väga hästi, kui hinne oli madal suht. Rolli mängis arvatavasti ka see, et õistlesime esimesena. Aga pole hullu, eks järgmine aasta oleme jälle natuke eespool ja kunagi saama ka finaali:D;)

Äkšön akkas toimuma teisel päeval. Ah jaa ma ei saa mainimata jätta, et venkud on nii kuramuse lahtised, et nutt tuleb kohe peale, et ise oled puujumal nagu Maire armastab öelda:D Tahaks ka:(

Nii ma siis seal Triinuga vahtisin nende soojendust ja tahtmata vajus suu lahti (rautselt keegi tegi parasjagu midagi magnficenti) ja oh seda imet, mu näts lendas suust luhti välja ja leidis maandumispaiga kellegi lahtisesse spordikottiXDXD Ma loodan, et kelle iganes oma see ka ei olnud (Triin ütles, et mingi Ukraina iluvõimlemisrüham tegija oma) väga ei pahanda:D

See aasta olid nii suured staarid koos, et ei saanud jätta nendegapildistamata. Viimase päeva lõpu poole haaraski Triin digika ja tormasine jahile. Esimeseks ohvriks langes Jana Lukjanova-issand ta on nii nii nii nunnnu ilukas ja veel eestlane ja teeb ka nii hästi (olmpialootus 2012 ikka:P). Anna Bessonova plokkis täiega, aga no kes ei plokiks kui ei saa rahulikult lindikavagi harjutada ilma et kari mingeid tatte pilti ja autogrammi sinu nina all ei nuruks. Me ikkagi ei andesta sulle seda ja sa pead järgmine aasta tagasi tulema ja siis sul enam pääsu ei ole:D. See eest saime pildile Natalia Godunkova, kes on sõbralikkus ise ja nende treeneri ka. Nimelt me võtsime ta koridoris rajalt ma ja ma küsisin oma eriti vigases vene keeles kas pilti teha ei saaks no ikka sai, aga erline jobu Mina ütles talle selle ees "pašalusta" (palun) nagu ma ise oleksin mingi staar olnud (tegelt olengi ju:D) ja tema vastas mulle viisakalt loomulikult "spasiba" (aitähh). Eriti mark oli ikkaXD

Kes järgmisel päeval oli õnne selle võistluse kohta Postimehest lugeda võis seal leida ka meie pildi, kuhu alla oli kirjutatud, et vk janika eliit võitis 2 kuldmedalit-ooo jaaa. Ma loodan, et ajalehetoimetaja pai lihtsalt meie pildi ja ta ei arvanudki, et me eliit olema. Kuid naljaks oli ikkagi:D

Comments

pully said…
kes siis mu, kui ikka ise peab kommima:DXD

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝