ong


Ma unustasin viimane kord kirjutada, et ma olen ka lõpuks liitunud reumavööde klubiga:D Mul on see teine eesmärk (vähemalt korrutan nii kõigile). Juba teist päeva len ma hommikust õhtuni puahanud ja see hakkab täitsa meeldima, kuid kahjuks peab juba ülehomme kooli mineme, mille lainel ma üldse ei ole. Mõtted keerlevad ainult suve ümberXD

Et siis jah, neljapäeval sai püssis käidud Laura ja Triinuga (kahju et tead-küll-kes tulla ei saanud, aga varsti jälle;)) Nõme ettekandja küsis dokument ja nii me Tiinuga ei saanudki alkoholi ostaDX Nimelt lasin ttal ennem tellida, et näha , mis saab-õõel:D Ma tahtsin jäätisekokteil, aga oh üllatust neil oli jäätis otsas- Maailma sugulane vist. Nii ma võtsin pika hetke pärast Linnusekalja!

Oli mingi rodeoõhtu ja kõike-tuleb-proovida-triin ostis endale ka kupongi ja võttis sellest osa (etterutates võib öelda, et ta sai finaalis 3 koha-kõvvv ja auhinnaks mingi alkoholikupongi) Siis tõmbas üks mees Laura tantsima ja teine Minu ja Triinu- suht täis olid ikka. Vihtusime tantsu nii, et pea käis ringi:D ja ah Kertu Tänav oli ka seal muideks:P Samad tüübid ostsid meile mahla kaXD, siiski ilma viinata. Lõpuks siis me otsustasime kodupoole minema hakata, teepeal tegime peatuse Tubina juures ja tegime temaga pliks-pliks ning nautisime tema võrratuid sümfooniaid. Mõned pildikesed said tehtud ka Karlova mõisa juures olevatel treppidel- oh me oleme ikka tõelised pildisõltlasedXDXD Jalutuskäigul sai nii mõndagi huvitavat ebauskude kohta teada (Triinul oli mingi aeg võistlustel kaasas peaaegu terve kohvri täis talismane ning Lural oli hommikul kooli minnes bussis õnnepink:D) Tsikidega jätsin silla juures hüvasti ja suubusin koju. Ma ei teagi kas nad koju jõudsid:D Triin lubas igatahes veel Laura koju saata, sest siis kulutab rohkem kaloreidXD

...ja kui nad veel koju ei ole jõudnus, siis jalutavad veel tänapäevalgi.

Muideks leping jõudis lõpuks postiga koju-ehk täna.

Eile käisin üle pika aja jälle auras, see kord siis spordisõltlasest issiga. Mõnusalt vähe rahvast oli ja lahe oli le pika aja jälle ujuda. Üks rõve asi juhtus ka, nimelt mul olid ujumisprillid ja ma nii sama uurisin titebasseini põhja ja seal oli üks pruun pallike ning uskuge või mitte (mina küll ei usu) ma katsusin sõrmega seda iuiuiuiuiuiuiuiu----see oli vist junnn RÕVE:(

Lõpetuseks peaks midagi positiivset ikka kirjutama-ma täna vist teen vahvleid:)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝