Natuke ikka (by Lilluke:D)


Nii siis on kätte jõudnud kauaoodatud vaheaeg, mille esimesed päevad on nii kiiresti läinud, et silm ka ei pilkunud. Nädalavahetusel tegin nats emme tööjuures raha, mis oli eriti tüütu töö, aga 73.-tunnis:P ja vene tähestik on küll nüüd selgeXD

Pühapäeva õhtul sai siis siki sünnal ka käidud, mis oli täitsa tore kohe, aga järgmine päev olid mul kõik kohad millegi pärast valusad. Kahtlustasin, et trennis, kuid kellegil teisel ei olnud-kahtlaneXD

Esmaspäeval oli siis Marise sünna. Liliga sai T-särgipoe müüat närvi ajada, seelega, et me ei suutnud otsustada, millist punast tooni tahtsimeD: Tsaukii sünna oli täielik siki sünna vastand, aga mulle meeldivadki äärmused ja ma sain tvisterit mängida, wipiiiii, kuigi jah osad asendid olid suht piiiip.

Ja täna käisin mampsiga Tallinnas. 6.45 üles-appii-ja rongile, mis loksus 3 tundi:O. Edasi suundusime siis YFU kontorisse, aga liiga vara jõudsime kohale ja nii siis läksime Toome kohvikusse. Kujutate ette üks saiake 20.- (elu on ikka ni kalliks läinud), kakao oli küll väga hea:P

Yfus rääkis ma-olen-lõunamaal-käinud mees Kreekast. (ps. ma võitsin 50% stipendiumi 5 nädalaks Kreeka suvel-jesss, kui kõik hästi läheb siis ma olen 25. juuni läinud:P) Andis ka mingi sada paberit, mis tuleb ära täita. Ma pean ise kokku saama 18 500kr:( kas kellegil üle ei ole?!XD

Siis ekslesime veel vanaisat Ida-Tallinna haiglasse vaatama ja seal edasi Virusse šoppama. Sai üks väike lõunagi võetud, kui Eedeni pannkoogid on ikka üle prahi:D Ja nüüd olengi kodus ja pea millegi pärast valutab, peaks vist tuttu hakkama minema:D

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝