Gran Canaria vol 2 Playa del Ingles

Luiged teel randa, sall selle pärast, et ma tõbine
Tegelikult algas reis ikkagi Playa del Inglesist ja lõppes Las Palmases. Kui täpsemalt algas see kõik Kopenhaagenist kui ma esmaspäeva südaööl bussi peale läksin, mis mind Hamburgi. Ma nimetaks seda immigrantide ekspressiks, sest neid oli seal palju. Ma üritasin küll magada, kuid väga ei saanud, sest ei saanud akna all istuda. Reisi alguseks võib siis lugeda seda, kui ma hommikul Hamburgi jõudsin.

1. päev: Hamburgist Gran Canariale
Hamburgi jõudisn enne seitset hommikul. Kuna ma olin veits tõbine, siis läksin macci teed jooma ja veits aega parajaks tegema. Ei tahtnud lennujaama ka liiga vara minna, sest lennuk läks alles lõuna ajal. Seal macis oli eraldi töötaja WC eest raha küsimas, kui külastaja ei olnud ja see härra oli venelane nii, et sai ka veits vene keelt kuulata. Kesklinnast läksin rongiga lennujaama. Pileti ostmiseks pid kasutama sularaha ja nii pidin ka sularahaautomaadist eurosid välja võtma. Päris naljakas oli, et pidin järjekorras ootama. Taanis on sularaha sama haruldane nähtus kui Eestiski. Lennujaamas siis sättisin end magama nii kaua kui Kaisa kohale jõudis Kielist. Ennem loomulikult sai veits lõhnastatud ja käsi kreemitatud, sest öö läbi olin bussis loksunud. Kui Kaisa kohale jõudis, siis ma läksin tee otsingule ja avastasin, et igal pool maksab tee sama palju nii, et Hamburgi lennujaamas täitsa tee monopol. Lõpuks ma siis maksingi mingi 3 eurot tee eest. Mõttes arvutasin Taani kroonidess, siis ei olnud nii masendav seda kulutada. Lennukis sain akna all istuda ja üritasin tukkuda kõik see 5.5 lennutundi.

Lennujaamast läksime ühistranspordiga Playa del Inglesi, mis oli päris mugav ja maksis kusagil 3,5 eurot. Ööbimiskoha olime võtnd Air B&B kaudu ühe gei paarikese juures, kes elasin päris kesklinnas Yumbo keskuse kõrval. Yumbo keskuses on palju söögikohti ja saab igast võltskaupa osta, nagu turg. Mõni firma pood oli ka. Õhtul sai veel 7 eurost suppi käidud söömas, mis oli soolane. Kokk oli vist armunud. Teenindaja oli küll päris osav, rääkis paljusid eri keeli.

Elutuba
Trepp teisele korrusele
Köök, katuse aknaga, mis tekitas tunde nagu tuli põleb, kui päike sisse paistis
Maja oli 2 korruseline ja meil oli oma tuba teisel korrusel. Alumisel korrusel oli elutuba ja köök ning väljas sisehoov. Täitsa luks võrreldes selle Las Palmase hosteliga :D
Sisehoov, kus oli päris mõnna einestada ja lõõgastuda
2. päev: Söök ja päevitamine
Järgmisel päeval läksime koos oma võõrustajatega suurde kaubanduskeskusesse süüa ostma. See asus päris kaugel sellest kohast kus me ööbisime, kuid neil oli auto. Pärastlõunal läksime randa, mis asus kusagil 20 mintsase jalutuskäigu kaugusel. Sattusime kohe nudistide osasse nii, et silmi avades võis kellegi genitaal vaadet kohe rikkuda. Me põlesime ära ja seetõttu ei saanud põhimõtteliselt 2 päev päikest enam võtta. Pälesime mitte päevitamisest, vaid koju tagasi kõndides kella 4 paiku õhtul. Ilmad olid iga päev väga soojad ja temperatuur kerkis üle kolmekümne kraadi, palju soojem kui Las Palmases.

Luited

Kohustuslik
3. päev: Päikeseloojangu jahil
Kuna Kaisal oli üks skype seminar ja me mõlemad olime suht ära põlenud, siis olime päeval kodus. Ühel jalutuskäigul käisime siiski. Kaisa sai ka endale päikseprillid ühelt mustalt müügimehelt ;) Minu omad kukkusid ka samal päeval põrandale nii, et pidin ka uued muretsema.
Liiva luidete ja Kaisaga sõbra pilt

Palmid ikka pildil, mul sokid jalas, sest jalalaba oli pealt põlenud
Ma olin muidu endiselt tõbine ja nohu ja päikese koostoimel sain tihti peavalu nii, et pärastlõunati ma tegin väikse uinaku. Õhtul kõmpisime mere äärde majaku juurde ja jõudsime täpselt päikeseloojanguks kohale. Tagasi teel sai poodides veits ringi kolatud.
Jõgi on veest tühi

Looduskaitseala

Palme ahistamas 

Tuletorn ja päikseloojang
4. päeva: Puerto de Mogani turul
Ma siiski nats tegelesin ka oma magistri tööga ja reede hommikul oli mul võimalik telefoni teel intervjueerida ELi komissioneri Brüsselist. Kuna kõik veel magasid, siis istusin väljas laua taga ja hoidsin pöidlaid, et naaber muru ei hakkak niitma, sest mul oli vestlus valjuhääldi peal. Õnneks läks kõik hästi. Ennelõunal läksime siis bussiga turule Puerto de Mogani, kus igasugused karvased ja sulelised müüsid oma kraami, küll käsitööd, küll Korsi kotte ja muud võltsingut. See turg on vist ainult iga reede. Kuna me veel pälenud olime, siis jalutasime lihtsalt ringi. Väga palav oli ja puhus ka tuul Sahara kõrbest, mis tõi veits vine taevasse. Pärastlõunal läksime bussiga tagasi koju.
Puerto de Mogan
Puerto Mogani armsad tänavad

Ikka katame nahka päikse eest
Ja õhtul jalutasime Playa del Inglesis ringi, kuna meil oli vaja oma sammud täis saada. Iga päev kõndisime keskmiselt 15km.
Sahar tuulest vine taevas
5. päev: Puerto Rico
Laupäev oli mega tuuline, kuid meil oli lõpuks võimalik jälle päevitada, sest punetus oli alla läinud ja tahtsime ka ookeanis ära ujuda. Päevitamisest rannas midagi väga välja ei tulnud, sest tuul puhus liiva näkku, kuid lainetes sai är käidud. Vesi küll väga soe ei olnud.
Lainetes poseerimas
Kaktus maja juures

Meie tuba
Nii me siis kõmpisime tagasi koju ja läksime hoopis rajooni basseini äärde peesitama. Seal oli täitsa mõnus ja ma käisin ka korra basseinis ära. Nii kahju, et ma alles reisi lõpus terveks sain, oleks tahtnud nii väga rohkem ujuda ja siis ka jooksmas käia ning pärast basseini hüpata, mida ma jumaldan. 

Bassein
Õhtu poole sõitsime Puerto Ricosse bussiga. Sealsed bussijuhid ikka kimavad päris hoolega kurvilistel teedel. Seal siis kõndisime mööda mereäärset teed järgmisse randa ja tagasi, mis oli väga ilus. Üks kohalik ettekandja kurjustas meiega, et miks meil sall kaelas. Ma vastasin, et see on "fashion", kuid tüüp oli mures, et inimesed arvavad, et seal külm on :D
Puerto Rico

Tee ookeani ääres

Järgmine rand, minu lemmik
Playa del Ingles oli üldiselt tore. Seal oli tohutult palju talvituvaid lääne Euroopa pensionäre ja nende jaoks olid ka kõik menüüd ja arstid olemas, et nad ikka koduselt tunneksid. Suuruselt teine grupp olid gei paarikesed ja vikerkaarilippe nägi ikka igal pool :P

6. päev: teel Las Palmasesse
Pühapäeva hommikul tahtsime veel veits päevitada ennem, kui Las Palmase bussi peale läksime, kuid taevas oli veits pilves nii, et läksime veits varem. Las Palmasess saab siis lugeda eelmisest postituses ehk vol. 1.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝