Puhkus Londonis!

Mis oleks parem koht maailmalõpu veetmiseks, kui British Museum. Ja veel mayade kivide vaatamine;) Eksponaadid olid päris võimsad ja igast maailma otsast. Muumiad ja rosetta stone meeldisid mulle kõige rohkem. Ma igat sildikest ei lugenud, kuid leidin ka Viikingite ehted, mis olevat pärit Eestist, Lätist või Leedust.

Mina ja mu Hiina sõps lumekuningkannaga Hyde Pargi Winterwonderlandi kaemas:


Sai ka siis lõpuks Hyde Parki Winterwonderlandi ära külastatud. Selleks otsisin üles oma armsa hiinlasest sõpsi, sest siin on nagu välja surnud - kõik on jõuluks koju läinud. Üritan endast mõelda, kui egiptlasest, kes jõule ei tähista. Kuid jutu alguse juurde tagasi tulles, siis seal oli täiega lahe. Igasugused lõbustuspargi atraktsioonid, väiksed söögi - meenete ostmise putkad ja siis sellised, kus saad kas tulistada või pallikesi loopida jne ning auhinnaks siis mingi kaisukaru vmt. Sain teada, et hiinlasi ei või omavahel kokku ajada, siis hakkavad nad hiina keeles rääkima. Ja hiina keel on minu jaoks nagu "hiina keel" :D Mida vanemaks ma saan, seda vähem meeldivad mulle need oksele ajamise atraktsioonid ja rohkem rahulikud hobustega karusellid :D Lahe oli see, et kõigil atraktsioonidel oli briti maik juures, kas siis double-decker või briti mundris valvur.

Kuna muuseumid on siin tasuta, siis peab seda võlu ära kasutama. Linnukese sai kirja ka Science muuseumis. Vaatasime seal rocket show'd, kus lasti rakette õhku ja demonstreeriti Newtoni seadusi. Koos meiega oli samal ajal etendust nautimas ka kohaliku poistekooli õpilased - ilusti oma koolivormiga. Kool oleks olnud 1000 korda huvitavam ja vürtsikam, kui minul oleksid ka koolitunnid nii mööda saadetud (k.a kunstimuuseum). Nägin ka meditsiini ajalugu ja ka veterinaari.

Mu armas hiina sõps tegi mulle ka kingituse ehk siis mõned meened Hiinast. Sain teada, et hiinased alustavad vestlust tavaliselt küsimusega - Kas sa einestanud juba oled? Kuid see pidavat ainult õigesti kõlama hiina keeles.

Leidsin ka oma sõpsi ühest mänguasjapoest:


Mul on jäänud mainimata ka, et siin on Oxford st selline jõuluhullus, et vaata, et jalgu ei jää. Eelmine laupäev sai seda ise kogetud, kui Stellaga poodlesime. Siin on nii palju lahedaid riideid ja muud staffi nii, et mine või hulluks. Käisime ka laste mänguasjade poes - Disney ja siis see teine ka, H tähega algab. Seal viimases demonstreeriti ka erinevaid mänguasju - no selline müügi tekst käis, et täitsa õpetlik oli pealt vaadata. Väga kihvt oli ka nn silikonist lumi ehk kui teed märjaks, siis tõmbab esialgsesse asendisse tagasi. Ühe kohapeal sajab Oxford st ka lund või pigem seebivahtu :D

Oxford st siis täies valguses koos bussidega ;)


Väike vahepala ka siis jõuluballist.


Eelmine reede sai ka UCL unioni reedese peo järele proovitud. See oli siis mõeldud ainult Londoni ülkikoolide õpilastele kui ma ei eksi ja sissepääsemiseks pidi oma üliõpilaspiletit näitama. Täiega lahe pidu, sest enamus oli UCList ja päris palju rahvast oli 3 paari ja 4 ruumi vahel ära jagatud. Kahju, et selline üritus ei ole varem mu tähelepanu köitnud.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙