Jõulud ukse ees!

Seekord alustame lähemalt ja liigume kaugemale.

EFS jõuluball
Eile oli siis meil Majandus ja Finants klubi jõuluball, mis toimus eriti fansis kohas. Ma täpselt ei teadnud, mida see dresscode endast kujutab, kas siis maani kleit või võib mingi lühem ka olla, läksin keskmist teed pidi ja valisin eest lühema ja tagant pikema. Muidu oli dresscode black tie. Kõik nägid nii ilusad välja. Kokku oli mingi 400 inimest, parasjagu. Ma ostsin endale kleidi päev varem ja olin jumala vendunud, et kellelgi on sama kleit. Kuigi ma ei ostnud seda päris Primarkist, kuid siiski, aga võta näpust, kellelgi ei olnudki sama kleiti :D Sinna läksime ja sealt tulime taksoga. Sai ka siis lõpuks siinse takso järele proovitud (kindlasti keegi siin parandab järgi). Mina ja miki täies hiilguses ;)


Ball oli üli lahe ja mõnus. Alguses oli selline kogunemine kusagil kuni tund aega, kus sai siis tervitusšampust. Te oleksite pidanud mu nägu nägema, kui ma nägin pokaalidest kollast vdeliku ja mõtlesin, et kas siis nagu alkoholi ei olegi, kuid siiski oli lihtsalt šampus koos apelsinimahlaga. Seal tšättisime ühtede rootslastega ja siis üks tüüp Oxfordist. Järjekordselt sain hiilata oma mõtlematute küsimustega nt need rootsi kutid olid kasvult lühikese, ja siis ma mainisn, et tavaliselt on rootslased ju pikad?! :D kui siis jõudis mulle kohale, et see küsimus võis kõlada nagu keegi oleks minult küsinud, et tavaliselt on ju Eesti naised kõhnad vüi ilusad ;D Igastahes edasi tuli siis üli ilusas saalis kolmekäiguline ühtusöök 10 inimest lauas. Meil oli üli laha laud, miki sebitud. Põhiline kontingent olid Lõuna-Koreast ;) Sai siis söödud ja veini joodud ja muidu räägitud. Seal olid ka sellised kommilaadsedasjad,, et hoidsime kõik oma ühes käes ja naabri oma teises käes ja siis tõmbasime korraga nii, et käis pauk ja siis sealt tuli välja kingitus vmt, ma sain pusle jee :D Selline nägi siis see saal väkja:


Pärast nuumamist tuli siis tantsueri ehk kõik hakkasid oma ilusates kleitides diskot tantsima. Päris lahe oli koos tantsida oppakandastari (vüi kuidas seda ka ei kirjutataks) järgi koos Lõuna-Korealastega. Ja nii see ühtu läks. Seekord ei ajanud ma endale vähemalt alkoholi peale, kuid seda viga sai parandatud keegi teine. Ei väga lahe oli.

Gazprom, London Entrepreneurship Challenge, Goldman Sachs
Mul oli au siis ükõhtu vibida Londoni Gazpromi kontoris networkingul. See oli Regent parki lähedal ja täiega ilus hoone seest. Erinevate kompaniide juures käies ongi kõige lahedam see, et nad on arjitektuuriliselt nii ilusad. Gazpromile kuulus siis ülemised neli korrust. Äriks tal siis gaasi ja nafta ning muude maavaradega kauplemine, suhteliselt uus võrreldes teiste trading kompaniidega. Üllatusena tuli, et töötajatelt ei nõuta vene keele oskust :D Koduleheküljel oli neil küll väljendid vene keeles välja toodud.

Minu entrepreneurshipi kodutöö gruppi boss Egiptusest otsustas siis meid registreerida London Entrepreneurship Challengile, mis kujutab endast nagu mingit ajujahti ainult, et Londoni ülikoolide under, post and Phd saavad osaleda oma kategooriatest. Põhiliselt siis UCL ja London School of Economics, Empirial, Kings ja mõni veel Londonist. Ma siis esindan Human Resource ja operationit :D  Käisin ühel workshopil ka ja see mees rääkis nii põneval, palju huvitavam kui loeng. Hästi palju elulisi näiteid nagu kuidas nike alguse sai ja siis mingi oxfordi ülikooli robotinohikute karjäärist.

Kolmapäeval sattusin ka finantskonverentile, kus räägiti erinevatest investeerimispankadest ja olid siis sellised tunnised loengud. Seal oli ikka kohe näha, et analüütikuid on ikka nii raske kuulata ja nad panevad lihtsalt pea valutama oma minimalisliku kirjapildiga slaidide ja numbritega. Nii ma siis vahepausi ajal otsustasin natuke jalutada, et pead tuulutada ja sattusin randomly British Museumi, nimelt tagaukse kaudu ja kuna siin tasuta sissepääs, siis voilaa.

Reede siis sain lõpuks ka Goldman Sachsi külastatud. Alguses läksin valesse hoonesse, kuid mind juhatati edasi. Tegemist oli siis Woman networking Security department. 24st tšikkist oli kohal 7 mingite tehniliste põhjuste pärast. Alguses oli küll, et ou my god, ma ei oska ju midagi küsida ega vastata, kui tegelikult oli üli mõnus. Tutvustati ettevütet, käisime maja ekskursioonil, nägime trading floori ja neil seal oma jõusaal. Lõunatasime koos siis münede töötajatega seal ja saime küsimusi küsida. Ma olen siin järeldusele jõudnud, et lisaks aktsendile erldab ameeriklasi brittidest ka vahetum ja vabam iseloom.

Poh YOLOd mul külas

Reede tulid mulle siis Helen ja Rauno külla. Tiirutasin nendega siin Londonis ringi ja nad said vist oma aasta normi täis kõnnitud. Mul viskas ka oma jalanõudest kopa ette ja maostsin endale üli mõnusad matkasaapad, millega kõnniksin nagu taevas. Saime siis madam tussou vahakujude muuseumi külastada, mis oli jälle üli lahe, sest seal oli meelelahutust peale vahakujudega koos pildistamise veelgi. Pühapäeval käisime London Eyel, kust avanes täuega ilus vaada ja kuna ilmaga neil ka täiega vedas ehk päike paistis.


 Siin Londonis on jõulude ajal nii lahe, sest lihtsalt ringi jõlkudes satd kusagile jõulumarketile. Ah jaa, meil siin ülikooli oli ka jõulumarket. Käisime Stellaga seal hõõgveini joomas. Me ei saanud alguses aru, et kas on alkohol või mitte ja imelik nagu küsida ka (me ikka pooldasime õiget hõõgveini), kui kui põhi peale sai tehtud ja enne seda eriti midagi söönud ei olnud, siis saime oma küsimusele vastuse :D Aga jah, kõik eestlase ja ka Helen ja Rauno jagasid mu imestust, et siinsed inimesed käivad nii paljalt ringi, sukapüksid ja sokid on nõrkadele, talvejopest rääkimata kui peole minek. Üks õhtu õpetasime ka siin minu korrusel elavale tüübile eesti keelt. Ah, ma unustasin mainida, et mulle toodi musta leiba, mesikäpa šokolaadi aj verivorsti :D ja ballil sai ka üle saja aasta sepikut võiga söödud. Ma ei teadnuski, et või nii hästi maitseb ;) Heleniga ostsime Harrodisist ka Maarja soovitatud juustukooki, hinnaks siis 5 euri. Me tahsime Heleniga kohe ära süüa, kui Starbacksis oli nii palju rahvast ja loobusime mõttest bussipeatuses hambad siisse lüüa nii kallile koogile:D Muideks meil siin UCLis on ka oma Starbucks ja Costa ;) Loodan, et külalised jäid rahule =)



Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙