New York!

Varahommikul jõudsime rentaliga lennujaama. Alguses mõtlesime, et võtame uuesti rentali, kuid siis millegipärast ei saanud. Õige kah, sest Manhattenil ei oleks olnud kusagile parkida. ÖÖbisime kuskil motellis, mille nimi oli econo lodge. Me võtsime kahese toa, kuid tegelikult olime neljakesi. Ütlesin retseptsioonis, et ülejäänud kaks on pakikandjad. Suundusime siis rongiga tagasi Manhattenile ja käisime selle suure torni katusel. Enne seda nägime 4D filmi nõ lendasime helikopteriga üle New Yorgi. Katuselt avanes päris võimas vaade. Piletimüüja pani mulle nimeks taff russian (kuidas iganes seda ka kirjutatakse), sest ma pärisin põhjalikult piletihinna kohta. Pärast seda sattusime Triinu rõõmuks starbocksi. Käisime tsentral pargis joomas ja nii sama puhkamas ning õhtul kinos Harry Potterit vaatamas. Me ostsime kõige suurema joogi ja popcorni ning need olid refill ehk kui otsa oeks sanud, siis nad oleksid tasuta selle ära täitnud. Kell 2 öösel sammusime tagasi tsental parki jooma, kuid ennem kui me jõudsime ennast mugavalt sisse seada tuli politsei ja tahtis meie dokumente. Tuli välja, et park suleti kell1 öösel (seal ei olud ühtegi märki ega aeda ka polnud ümber) ja alkoholi ka ei või ju avalikus kohas juua :D Õnneks see polku ei teinud midagi, ainult hoiatas poisse, et meesvägistaja on kuskil pargis. Võtsime siis takso ja läksime motelli. Tuli välja, et taksojuht tahtis ka tagasisõidu eest raha, sest meie motell asus New Jersis. Järgmisel päeval läks Rauli lennuk ja siis saime väiksema toa. See päev oli vihmane ja me läksime linnaekskursioonile. Õnneks saime sealt vihmakeebid, nägime siis Wallstreeti ja 9.11 kohta ja lihtsal sõidsime bussiga ringi. Õhtul läksime Triinu soovil Burger Kingi, mis oli elu rõve ja söök oli ka vääga vastik. Siis otsustasimes getosse minna. Võtsime metroo ja väljusime alles viimases peatuses ja sattusime kusagile hiinalinna. Vahepeal kadus Tanel poes ära, kuid õnneks leidsime ta üles. Tagasitulles kohtasime metroos purjus soomlast :D Ta juhatas meid sellele tänavale, kus me vaatasime stand-up comedit. Muideks enne meid olid seal ettendust vaatamas ka keegi Eesti valitsuse delegatsioonis, ma ei mäleta kes ainult. Igastahes tehiti seal meie ja ka teiste üle nalja, suht vaimukas oli. Tellisime endale siis Manhatteni joogis, kuid see oli ikka eriti rõve - viski vermutiga. Tagasi motelli saime rongide ja metrooga. Laupäeval panime oma asjad kokku, muideks Triin ostis endale kohvri, ja viisime linna pakihoidu ning läksime laevatripile. Nägime Vabadusesammast ja muid pilvelõhkujaid ning silde. Siis sattusime ka poodi, kus müüdi kostüüme ja me proovisime neid ning tegime pilte. Jätsin mainimata, et me tukkusime ikka igal võimalikul vabal momendil, nii kinos, metroos, ekskursioonil, pargis... . Lõpuks seadsime siis sammud lennujaama. Seal sai siis oma alkojäägid lõpetatud. Ma ostsin endale uue käsipagasikohvri ja tänu sellele ei olnud mul ülekilosid ja sain osa Triinu asju endale mahutatud, Lennujaamas ärisime endale lõhnu, mis olid poole odavamad kui isegi laevapeal. Lennukis ma vaatasin filme ja magasin ning sõin. Meil oli Londonis lennu vahe tund ja tänu sellele ei jõudnud meie kohvrid kohale, vaid saadeti esmaspäeval Tartu bussijaama. Tänu taevale, sest Triinu käsipagas oli juba niigi raske, kui me läksime jala Helsingi kesklinnast sadamasse. Tore suvi oli - sai nii tööd kui lõbu ;)

Comments

Popular posts from this blog