12. nädal

No nii. Ongi viimane nädal läbi. Tegelikult on veel 3 päeva tööd. Kõigepealt mainin kohe ära, et ma ei näinud poes fetajuustu pringelseid, kuid ma hoian silmad lahti. See nädal sai siin siis vihma. Autoga töötades tuleb aegajalt raadiost tornaadohoiatusi, kuid kahjuks ma ei ole ühtegi näinud. Tegelikult ei olegi siinne troopiline torm üldsegi hull, ainult kiirteel auto veidike väriseb. See nädal blokkisid minu teed paarituvad kilpkonnad ja mingi suslik ka jooksis üksõhtu üle tee. Selle nädal kohtasin ühte naist, kes ise oli käinud kunagi ülikooliajal aasta müümas ja ta mees oli arst nii, et maja oli päris suur. Siin on naljaks näha, et kõige suuremates majades elavad arstid, õed, õpetajad ja tuletõrjujad :D Õe aasta palk on 99000 dolllarit. Pole paha. Täna lähme minu rattasõpside juurde sööma. Eelmine pühapäev käisime ka väljas söömas ja nii naljakas oli saada koralikku sööki. Siin endiselt palav, ma vist külmun Eestis surnuks. Päris lahe, kui ei ole 4 kuud teksaseid kandnud ja pusaga ainult maganud. Tormihoiatuse puhul on hea see, et autosid ei ole väljas eriti palju ja siis on hea manööverdada ;) Järgmine nädal läheb deliverdamiseks. Enne seda tuleb mul veel anda endast parim, et oma big tsekile raha lisada. Olge siis tublid ja ärge õppimisega üle pingutage ;)

Tervitades,
Marie =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙