usa

Hei! ma siis usas ja mõtlesin nats kirjutada, eks näis palju jõuan. Igastahes ma sain siis elama Mississippisse. Täplsemlt Moss Pointi. Pere on selline, et ema ja isa on mõlemad õpetajad ja neil üks poeg ka. Õhtuseks ajaviiteks mängivad igaõks oma arvuti (mac) taga arvutimänge koos. Autoks neil mustang 2010. Ma pidin laupäeval rendiautoga siin sõitma üksi. Täitse jube oli alguses, sest ma ei ole nii ammu sõitnud. Õnneks automaadikas ja siin lihtsalt nii head teed. Päris lahe oli 130 kihutada, sest kiirteedel selline piirang ja ma pidin teistega sammu ka pidama. Nats tegin siin italian stailot ka ridu vahetades :D Eile aitasime elluga ka teistele pere otsida. Ühes majas tuli tsikk uksele ja hullult sõbralik oli ning rääkis pika jutu maha, kui hea bassein neil on ja ma olin nagu higikoll - jaja nii lahe:D Ma ja oli küll seest päris võimas, mingi läbi kahe korruse läks klaasist botaanikaaed. Tegelt ma eii leidnud neile midagi, kuid seal kandis oli muidu ka Marie Street :) Õhtu käisime proovi korras ka 1h koputamas. Üllatus oli missugune, kui kohe esimene uks kutsus sisse, kuid ma ei müünud neile - pole veel seda enesekindlust ja ma ei teagi, palju siin üldse sales tax on :D Täna käisime kirikus. Oma koor neil puha ja nagu filmidse, mitte pärsu nunnad hoos, kuid ikka päris energiline. Pärast käisime padre juures lõunatamas. Nii hea oli üle pika aja normaalset sooja sööki päeval saada. Ok aitab ka, teisipäeval hakkab siis see show pihta, hoidke pöialt ;)

Comments

Martin said…
Kirjuta oma aadress ka. Siis saan Google Street View`ga selle Mustangi üle vaadata (ja su maja ka)! :D

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙