2.nädal

Nii teine nädal on läbi ja nüüd ma nägin juba valgeid inimesi, ja isegi ostetakse :D Üks küsis minult, et millest ma puudust tunnen ja siis ma ütlesin, et valgetest inimestest :D Täna käisime mhhiko lahes ujumas ja täiega palav on. Nägin kameeloni j rocokood (ma ei tea, kes see on) :D Mul läks ratta kumm tühjaks ja siis üks pereisa pumpas selle katki ja siis ma sain pereema ratta. Üks rikkurite pere oli ja nad olid nats vintis, kuid see uus ratas on tõeline luks, mu kannid puhkavad seal :D Kott on ikka päris raske. Süüa saab ka peredelt vahest,. Ühel päeval nägin laul pizzakarpi ja siis küsisine pizzat ja neil oligi - niii hea oli. Eelmine pühapev käisin ka jooksmas, pärast olid lihsed ikka hullult lahtised :D Rattaga on siin lahe mustade vahel sõita nad alati joutavad rooli taga ja lehvitavad. Ühes majas nägin ukse vahelt ka jõulukuuske :D Kohtasin vietnami sõja veterane, horvatiast ja otimalt tüüpe. Ühks ema küsis, et ks ei ole mingit kontonr kuhu saab minu nimel annetusi teha. Lõpuks andis ta mulle 5 dollarit. Ma müüsin ka ühele mehhoko perele, kes ei oskanud eriti inglise keelt, väga algelisel taseme. Nad olid pärsi vaesed, kuid houses dont buy put people. Sain käte ja jalgadega seletada :D Eelmine pühapäeval maksime 9 dolarit ja saime selle eest süüa nii palju kui tahtsime, Pärast oli ikka suht rõve kõht täis olla :D Kuid liha ja sushi ja muu kraam olid väga hea, hiinakas oli. Hommikuti söön ma kaerahelbe putru ja scrimbled mune. Ma oli 2 päev ükinda, kuna ellinor oli kedagi follomas, kes elas kaugel ja pere oli puhkusel floridas. Muideks pere ostis endale uue auto - cabrioleti sealt :D Mu näonahk on ka paremaks läinud - täts good. Kui ma need hommikud, kui üksi olin, siis ma eksisin rattaga jälle natuke teelt kõrvale :D Eile õhtul ostsin ma drive.inst endale jäätise, 1 dollar oli ja mul oleks 7 senti puudu jäänud ja ma ei tahtnud paberiga maksta, siis üks mees andis 1 dollari mule , hea suur jäätis oli. Päeval on siin 35+ kraadi ja nad ise pssivad siin toas kogu aeg. Egas midagi, järgmine nädal luban teile, et töötan efektiivsemalt ja kiiremalt ning ei suru peredele sit-downi ajal raamatuid peale, vaid võtan vabalt ning olen neile sõbraks ja ajan nad naerma ;) Kui te näete mississippis autopakkumisi, siis andke teada :D Ah jaa, üks mees oli mingi kahtlase hääleaparaadiga, et hääl tuli ainult mikrofoni abil, kui hoiad seda kõri juures. Üks andis ka kaerahelbeküpsiseid ja puhastatud sifkasid. Täitse toer on.
Tervitan kõiki, kes seda loevad ja ka mule pöidlaid-varbaid hoiavad. Telescopic pen tuleb ära ;)
Muideks vees hüppasid lutsu kalad, kui me ujusime.

Olge mõnusad,
Marie =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙