1. nädal

No nii, esimene nädal ongi läbi. See oli ikka hoopis teistsugusem, kui ma ette kujutasin. Täna oli pühapäevamiiting ja Triinu-Heleni sünna. Ja sin ka isadepäev nii, et issi, Head isadepäeva! Arvasin, et kõik panevad ukse peal näkku, kuid tegelikult kutsutakse kohe sisse, kuna ma töötan alas, kus elavad ainult neegrid ja nad on nii sõbralikud, kuid osta ainult ei taha, sest väidavad, et neil raha ei ole, kuid esimesed 3 nädalat peabki keskenduma hoopis statsidele ja attitudile, mida on oodatust raskem üleval hoida eriti, kui siin päeval 40 kraadi sooja ja sa oled nagu higikoll. Kuid ma saan hakkama, sest mul on ju nii tore toetav tiim ja sõbrad ja pere, kes minusse usuvad - tänks teile. Hommikuti söön putru ja scrimbled muna. Täna hommikul kell 6 paiku käisime poes süüa ostma. Kott on ikka päris raske nig rattaga sõita ka, emme sa proovi siis kunagi järgi, kulutad rohkem kaloreid. Nii ma luban teile nüüd, et mul on järgmine nädal parem ja ka suhtumine ningi ei mune igal tänaval, vaid mõtlen whose next - leppisime kokku! Siin sai täna ka varbad ookeani või mehhikolahte pistetud, eriti jahutav ei olnud. Ah jaa niiskusest on mu näonahk nii rõvedaks läinud, et ta pole kunagi selline olnud. Tahaks ka täna veel jooksma jõuda! Paksuks ei tasu ju minna, onju lilian :D Neegrite hambad on ikka räigelt rõvedada ja kullased. Siin on hambaravi päris kallis. hea uudis on see, et ma sain vist kõigist ainetest läbi, kuid ega tulemused olid ikka päris kasinad:D Kuid jah, nüüd tööle. Olge mõnusad ja aidake mind oma mõttejõuga :D CIAO Tervitan ka kõiki- emme, issi, martin, lili, vanaema, helen, maris, maarja, triin ja nii edasi. Soovige minu poolt ka kõigile lõptajatele õnne ning kallistage neid minu poolt ;)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙