Teine sissekanne

Tana olen siis internetikohvikus. Kui ma oigesti aru saan, siis 2.50 eurot tund. Mehike jalgis siin mind vist ja naitas, kus uuem MSN on:D Tahelepanust puudust ei tule, juuksed on taitsa heledamaks pleekinud, muidu olen pais pruun- ei ole ara polenud. Laupaeval oli ohtu poole aike. Maga minnakse 3 ajal ja isegi mina olen paar korda siesta ajal maganud. Keel ei taha uldse kulge jaada ja tuupimisel ei ole motet. ma pidin heas mottes naljakalt inkat raakima:D

Suht tihti istume ohtuti Litsa sobranna poja kohvikus. See asub teatri korval ja ukskord viis Maria mind sinna peale etendus vaatama. Parasjagu jagati autogramme, mingid kuulsad kreeka naitlejad pidid olema, ma sain ka, pilti ka. Mees kusis kuis meeldis? ma oi-oi vagev oli, tegelt ei nainud midagi:D

Eile kaisime Kreeka pulmas. Mingi padre looritas seal, prutal oli ilus kleit. Ma soovisin neile eesti keeles Palju Onne. Tahavad,et ma mingit eesti toitu teeksin, kuid jah, ma ei viitsi. Pannkooke ju voiks, kuid akki kukuvad eriti rovedad valja, ma ilma rtseptita olen koomes, Triin tule siia.

Pikkad riided oli motetu kaasa votta. Koik kes minuga ringi liiguvad saavad suure tahelepanu osaliseks, tegelt ma ise neid ei vahigi, kuid korvalolijad kullXD Mul on moblas see limusiini pilt ja ma raakisin neile,et meil sellised taksod siin, koigil wauu.

Koik on taiega teistsugune kui Eestis, ei hea/ega halb. Sain kreeka kohvi, mis oli upriski moru. Mind peetaks mingi naljutajaks. Litsa kusis oosel kell3 , mis sa ohtusoogiks tahad? ee te motlete akki hommikuks? Kuumus tottu ei ole eriti soogiisu. Tana soin grillkana, friikaid, kreeka salatit lounaks. Moned arvavad, et eestis raagitakse inglise keelt, kas minu 'super'keeleoskuse tottu?

Sugulased on neil hasti sobralikud, vahest kaime koos rannas ja siis kulas ka. Arge muretsega, ma mehele veel ei lahe, kuigi kobedaid kanditaate on jalaga segada, irw.

Ei oskagi enam midagi kijutada. Kolmapaeval Skiathosele. Lugege Mees kes teadis ussisonu, rovedalt naljaka. (mommi?) Ole hasti tublid ja kunagi jargmine nadal uritan uuuesti netti saada:P

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙