Kolmas:)

Jah, kild tuli hambast ara:( Muideks WC paber kaib prugikasti ja toas jalanousd ei pea jalast ar votma nii, et emme, kui ma tagasi tulen...XD Noorem vend ehk Alexsandre laks laagrisse ja ta tuleb sealt tagasi alles augusti alguses nii, et ma olen siis lainud. Me pidime talle kulla minema kuhugi Tessaloniki lahedale. Nii vastik on internetis kaia, siis on tunne nagu oleksid Eestis, kuid tegelikult ei ole, kuid ma ei viitsi vaadata ka kuidas moni mingit mottetut mangu mangib:P Kolmapaeval kaisin paikeseloojangu ajal ujumas ja pidasime vaikese olengu mere aares, tegime tuld ning soime suvlakit (siinne rahvustoit). Kaisime ka Volose arheoloogi muuseumis, kus olid teate kull mis. Sugulased on neil hasti armsad ja ma meeldin neile vaga. Litsa juba muretseb selle parast, et ma lahen varsti ara ja ta ei taha seda uldse. Viimasel ajal on paeviti veidi igava voitu, sest mamps on tool ja siis randa ei lahe, kuid tegelt nagu ei viitsi ka midagi tehaXD Ohtuti laheb rohkem aktsioniks;) Ma olen kuidagi sonatu ja ei oska midagi kirjutada:D Malukaardilt kustusid koik pldid ara:( Malukaardi viga pidi olema, sitt paev oli see. Uritan nuud tagant jargi pilte jargi teha. Kas ma olen juba maininud, et Jorgo vottis endale iguaani, taitsa ohutu:D Sulle Triin ma teda ikka ei hakka tooma:P Poed on lahedaid riideid tais, peaks vist suurema kohvri muretsema:P Kuid jah, peadse jallenagemiseni;)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙