Neljas

Ule pika aja vedasin end siis ka internetti. MIdagi uut ei ole nagu alati. Kolmapaeval kaisime Meteoras, vaadake netist pilte, siis saate aimu kus kohas. Vaade oli ilus kull ja sai eesti keeles raakida:D Homme peaks sii Skiathosele minema, kui midagi ette ei tule. Eelmine kord lukati tuule tottu edasi;) Ah jaa, ma sain poisi ka endale siinXD Emps ara muretse, kull ma Eestisse tagasi tulen ja ega ta minuga kaasa ei tule:P Ilmad on nagu saunad. Kaime rannas aeg ajalt. Paar korda olen kainud Annaga, kes on siinne sugulane mul. 90% inimestest suitsetavad ja noored hakkavad juba mingi 13 aastaselt pihta. Mina olen endale ikka kindlaks jaanud;) Jah vanemad koguge raha juba, sest ma kadan oma telefoni arvet naha, loodan et see ei ole vaga hull, uritan minimaalselt telefoni kasutada:P Peaks nagu rohkem kirjutama kuid midagi pahe ei tule, koik uus on muutunud vanaks ja harjumusparaseks. Kreeka keelsed sonad hakkavad ka moned juba kulge;) KUid tahaks rohkem aru saada, sest ma ei saa tegelt midagi aru:( Suua saab, mina ja arbuus oleme abielus. Naljakas on see, et puuviljad maksavad tegelt rohkem kui Eestis. Nad armastavad siin friikartuleid soogi korvale teha. Lge siis tublid, varsti naeme.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙