Tutvumine minu uue kodulinnaga =)

Olen nüüd õnnelikult ka oma kodulinna jõudnud. Mind visati Oklahoma City lennujaamas maha kõigi oma pagasiga ja jäin sinna parklasse teisi ootama, et nad mind peale võtaks. Kuid peatselt saabus üks töötaja oma golf autoga (need golfiväljaku autod) ja korjas mu pagasi peale ning viskas rentalite juurde. Teepeal saime nats näha ka, mis tornaado teeb majadele ja loodusele. Neljapäeva hommikul tegime backround checki, mis kõlas pigem nagu investigation. Ma ei tea, kuidas nad seda tegid - googeldasid äkki, igastahes mul ei ole criminal recordit. Õnnestus ka kuidagi rental sebida koos kindlustusega, aega võttis kuid nüüd sõidan halli väikese cheviga ringi, kiirendus võiks parem olla. Ööbisime kusagil hotellis, mis oli päris nunnu, kahjuks ma ei saanud sealse jõusaali mõnusid nautida. Neljapäev õhtul põrutasin siis oma Lawtoni linna. Siin on tee peal nagu teetoll, kus peab maksa, ma olen sujuvalt sealt kõrvalt pannud, kuna ma täpselt ei saa aru mille jaoks see on. Õhtul huntisin alumnisid ja leidsigi ühe preestri, kes müüs 8 aastat raamatuid mingi 40 aastat tagasi, tegelikult täpsemalt piibleid. Sain tema juures ööbida 2 ööd ja nüüd olen ühe preestri kirikukommuuni vanema naisterahva juures, kelle mees oli mingi 15a tagasi surnud. Täiega toe vanatädi ja magamistuba ning vannituba on mul nagu kuninga kassil :D Reede käisin siis töölubade jahil. Käisin oma passipilte tegemas, kus töötaja tegi oma seebikarbiga pilti, pani memory kaardi masinasse ja siis 3 mintsa pärast sain oma 2 passipilti kätte. Sain mitmetki nädala ajased tööload ühe päev hinnaga ja terveks suveks - great successs. Laupäeva hommikul kimasin siis Lawtoni miitingule 1,5h olin seal 20 mintsa ja kuulasin füüreri nõuandeid ning kärutasin tagasi - nii tore on kütust kulutada. Tegin siis ka tööd. Mul on siin päris palju põlis ameeriklasi ehk indiaanlasi. Kuulasin siis eile indiaanijutte ja siin ka suht palju military peresid, nii, et emad on sakslannad. Õhtul kolisin oma uude koju. Täna olen Ardmoris Narval abiks kodu otsimisel. Olen juba jõudnud kahel jumalateenistusel käia, need meenutavad nats jumalikke rokk kontserte. Ah jaa käisin ka tuletõrjujate juures küsimas territooriumi kohta. Ja no vapsee, olid need alles musklis jõmmid. Ega neil seal vahepeal vist ei ole jah midagi muud teha kui lihaseid pumbata;) Homme hakkab see party siin siis pihta. Sünnipäevalapsed saavad oma kaardid veits hilinemisega kätte, loodan, et te ei pahanda väga.

Peatse nägelemiseni:)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝