3. nädal: Ma olen kuulus juba :D

No nii, ongi üks kolmandik suvest läbi. Juhtub ikka igasuguseid asju siin taeva all, et täitsa lõpp kohe. Nii kurb, et õnnetus ei hüüa tulles.

See nädal oli suht ok,auto ühes tükis ja ise ka terve. Päike paistab ja ei ole veel mitte ühtegi tornaadot kohanud. Meie host lady läks Nashville ja nüüd oleme 8 päeva omapead. Sain endale ka raamatud tellitud ja siis avastasin, et mul ei ole mitte ühtegi explore and learni, alguses arvasin, et unustasin lihtsalt tellida, kuid siis tuli välja, et kompaniis lihtsalt otsas. Üks sakslasest ema oli üli nunnu, ta ostis raamatud, sest ta tahab ka ise olla kursis USA koolisüsteemiga. Ükspäev viskas üks isa mulle nina alla ühe mata ülesande ja palus ära lahendada, hõmm, ma olin ikka üpriski confused :D ja üritasin raamatust ise mingit valemit otsida. Nädala tipp sündmus on ikka see, et juba 3. Nädalal olen facebookis kuulus. Mu lei ole ikka õrna aimugi, kus kohast tulevad sellised “geniaalsed” inimesed, kes arvavad, et ma tegelen last kauplemisega – hallleluuja, ning ma pidavat inimesi hirmutama, huvitav, ma tean, et ma ei ole just miss universum, kuid kuri võõrasema ka ammugi mitte :D Aga pole hullu, enamik inimesi on üli armsad ja sõbralikud ning neile on neid raamatuid vaja, mitte mulle ;) Davaiks, siin countries ringi kärutades ei ole midagi väga erakordset juhtunud, hobuseid on ainult palju. Ja laupäeval nägin rodeot ka poole silmaga. Tulin tagasi, et nautida igat hetke oma suvest, eks näis, kuidas see siin edeneb :D Ühe vanaema kasupoeg oli müünud 11 suve kunagi raamatuid - tore on ka selliseid kohata, klient juba kohe;) Ja need koerad - appi, kuidas neile meeldib ikka mu jalgu lakkuda, loodan, et see ila aitab selluliidi ja peki vastu. Peaks vist rohkem vitamiine võtma või midagi tegema, mu sääremari läheb vahest öösiti krampi. 

Paas on endiselt blond ja peenike. Pidin midagi head tema kohta kirjutama.

Olge tublid ja nautige normaalset temperatuuri, mitte sauna nagu siin :D




OKY girl Marie =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝