1. nädal Oklahoomarindel muutustega

See nädal sai siis täispikalt tööd tehtud ja õnneks keegi ei seganud mind nind sain 14h jutti panna. Siin nii mõnus õhtuti töötada, sest siis veel valge ja hommikuti on hea jahe. Pühapäeval sain siis Narvale ka HQ hangitud. Läksin lihtsalt preestriga pärast jumalateenistust rääkima ning ta lubas oma naiselt küsida ning nii ongi Narval nüüd jumala nunnu kodu. Ma elasin see nädal üksinda, st ehk mu poolakast toakaaslast ei olnud, nüüd on ta kohal. Täitsa tore oli, alguses oli ainult nats naljakas ergutusharjutusi teha :D Täna oli Oklahoma citys miiting. Nii haige, ma muretsesin endale GPSssi kuid seal ei ole uusimat kiirteed ja nii ma ekslesin päris tükk aega. Ja siis poole kiirtee peal palvetasin et kütus veaks tanklani välja, õnneks vedas. Maei mäletanud oma roomi nime ja ütlesin oma pereemale, et ta nimi on Jessica lotuses, et ega talle see meelde ei jää – nüüd ongi Justinase nimeks Jessica :D
Siin on nii ilus. Mäed järvede juures, hobused, lehmad ja punakad linnukesed. Olen ka kolme madu näinud ja jäneseid ning kilpkonni. Teed on loomulikult ka looma laipu täis. Indiaanldased on nii armasad, üks mees täna tanklast väljudes kinkis mulle kaelakee ja kõrvarõngad, mida nad valmistava. Andsin talle kingituseks vastu ühe euromündise :D Eile andis indiaanlasest pereema mulle ka nende telgilaatse suveniiri. Muideks Jonny Depp tuleb järgmine nädal minu linna Lawtoni, vist seotud mingi uue filmiga ja tahab selle esilinastust vaadata koos põliselnikega. Neil muidu siin oma politsei ka, kes hoiab indiaanreeglitest kinnipidamist.
Ja siis on nii palju military peresid. Üks vieetlane kiitis Eesti sõdureid Afganistaanis, nad pidid peajagu  paremad olema kui keskmine ameerika sõdur. Põhimõtteliselt oled 20, 25a USA military teenistuses (nn ori)  ja siis saad pensionile minna. Loomulikult on igasugused lisahüved tagatu ;)
Inimesed on ka üli sõbralikud muidu. Ühe kinnisvarafirma omanikega oli päris lahe maha istuda ja korrutada, et te ikka oskate paremini müüa, ärge minu vigu tähele pange :D
Lähme siis järgmisele nädalale pea püsti vastu. Sünnipäevalastele said kaardid ka ostetud, kuid postmarke on veel vaja. Ja kõigidele isadele ilusat isadepäeva – Täna USAs.
OxKxG (Oklahomagirl) MARIE

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝