Salesschool 2013

Mis siis ka põnevat see aasta sale schoolis oli?! Ma arvan, et kõige põnevam oli ilm. Nagu vihma sadas. Esimene aasta ei näinud ma taevas isegi mitte ühtegi pilve. Ma lähen siis Oklahomasse tornaadosid jahtima. Oma orgi nimeks panime Polizc Tornadoes (esimene sõna peaks poola keeles tähendama lakkuma vmt). Meil nimelt tiimis 5 poolakat ja 3 eestlast. 3 poolakat ei ole veel USAsse jõudnud -  saab põnev olema :D Sale schoolis siis harjutasime kõvasti oma sales talki ja õppisime uusi oskusi. Vanematel oli võimalus kuulata ka Dastin Hillise ja David Browni nõuandeid ning küsida küsimusi, nad ikka hullud vennad :D Eelnevate aastatega võrreldes oli sales school 2 päeva lühem. Meil oli orgis kohal ainult 1 FY keda õpetada :D Ööbimine oli ka naljakas kohas – Residence in, mis oli rohkem selline kööginurgaga ning apartmentide moodi. Seal sai ikka mustade getokate tähelepanu endale tõmmatud kui õhtuti orgi (meie grupp) asju arutasime. Ma laiutasin üksi diivanil, kuid seal oli päris külm airconditioni tõttu nii, et mul oli dressipluus seljas ja kapuuts peas, jalas põlvikud. Muidu oli päeval ok ilm, kuid vahest oli oma lühikeste riietega isegi külm. Viimane päev sai õiget kuumust tunda. Hetkel sõidame läbi Arizonase Oklahoma poole – wipiii. Ja muidugi kõige põnevam raporteering, ma sain 2l hommikul 5st esimesena dušši alla. Põnev on see, et ma magasin kõige kaugmal ;) 1 hommiku oli ühe toakaaslase poolt arusaamatus nii, et see ei lähe arvesse. Söögi tellimine on ka Nashvillis alati põnev, tellisin dominost pizzat ja pidin selleks 3 korda helistama, sest kõne katkes vahepeal ja alguses lastakse mingi 2 minutit telefoni reklaami. Üks põnev lugu oli veel Narvaga telefonipaketi tegemine. Nimelt sõitsime sinna maailma kõige romuma autoga ja pärast tanklas ei saanud me bensiinivärki lahti :D Ühe isa abiga seal pusisime ikka lahti. Autol tegelt puudus kindlustus ja me jäime ummikus täpselt politsei kõrvale, õnneks oli vimalus kuidagi ühe musta vanni taha peituda. Kohtumiseni Oklahomas J

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝