Nädal 4


Jess. Me saime sõidu pühapäevamiitingule. Jälle tülitasime neid ristiusulisi heatahtlikke kiirtee ääres, mõni ristiusuline ei vaevunudki akend avama :D Kuid üks armas meksiklane, kes tahtis päevaks Columbiasse tsillima minna. Not tuu mutš luck :D Oleks, ma siis räägin nats oma nädalast ka.
Palav oli, täiega palav oli. Mingi 40 kraadi ja siin rejectionidega kitsid ei olda ehk väga airconditioni nautima ei kutsuta. See nädal lõpetasin otsaga maisipõldude vahel. Nagu see õudukas – Signs (vist oli nii). Kohtasin ka omavanuseid kahelapse emasid – vist olen juba hiljaks jäänud. Üks päev tantsis üks tüdruk väljas muusika saatel ja ma läksin talle ligi, et küsida, kus lapsed elavad ja ta hakkas mulle pläkutama seda juttu, mida tavaliselt need wanna beed So you think you can danceis räägivad.
Sel kolmapäeval oli siis ka 4. July ehk usas vaba päev. Me dekoreerisime ka Heliga oma rattad ära ja ostsime usa lipu pildiga särgid. See püha võrdus siis ilutulestikuga siin kandis. Oma nädalat alustasin rattaga asfaldi peale käntsa käimiseg, kuna kuulasin muusikat mobiiliga ja see kukus maha ning minu uue ratta pidurid on päris head. Särks sai siis mustaks ja ma tegin oma stylot ehk panin maika polo särgi peale.
Järgmine nädal siis jätkame oma puhkusega siin. Võtame päeval päikest ja naudime seda Ameerika kultuuri. Mõned väiksed lapsed küsivad, et kas ma sõitsin oma jalgrattaga Eestist Florencisse.
Hetkel saan Mexiko kultuurilugu. See ya. Saunasoojad tervitused teile sinna =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝